Van het weekend lekker opgeschoten en het spul werkend gemaakt.
Eerst met 1 TDA en dat ziet er keurig uit.
Hier onder zie je de meting met en zonder buis waar bij je ziet dat de buis nu wat extra met name aan 2e harmonische toevoegt. De 3e is al weer veel lager en zit zo dicht in de ruis dat deze geen te verwachte invloed zal hebben.
Toen moedig de 2e TDA er bij geplaatst en de boel weer onder spanning gezet.
Dat zag er vreselijk uit.
Ook zonder buis al op 5% vervorming.
Er is dus verder niets veranderd alleen het bij plaatsen van de 2e TDA doet dit.
vervolgens ook de 3e er maar bij geplaatst in de hoop dat het nog zou verbeteren maar dat maakte niets uit.
Mijn gedachte was dat de 2e brak zou zijn en heb die dus maar verwijderd.
Dit maakt niets uit het blijft beroerd.
Waar zou deze vervorming vandaan kunnen komen?
Als voeding gebruik ik de lab voeding die kan max 20V afgeven en levert met 2x TDA 0.8A zonder signaal er op.
Deze dat is op de zelfde wijze aangesloten als de 1x TDA.