Ik zie het.....pappaleo schreef:En het trekt mooi kromPAD schreef:Voor de wangen zou ik massief hout nemen in plaats van gefineerd.
Is veel mooier en gaat niet kapot op de hoeken/fineernaden.
Je kunt de hoeken dan ook nog een radius geven zoals je wilt.
Bij mij is dat niet gebeurd.
Om verschillende redenen wellicht: naar keuze:
1 omdat het geen kant uit kan, want gemonteerd op aluhoekprofielen over de hele lengte.
2 omdat ik uitgewerkt oud eiken heb gebruikt.
3 omdat mijn versterker (Hypex) niet warm wordt.
Ik denk dat de houtleverancier ook wel wat tips heeft en bovendien ook weet of het beter dosse, kwartiers enz.gezaagd moet zijn.
