Omdat akoestiek, en weerkaatsing enzo. Tenminste zo simpel zie ik het, kan vast moeilijker uitgelegd worden. Maar plaatsing is best belangrijk geloof ik.Jag schreef:Hoezo zou de richting uitmaken?
Paar kleine vraagjes over passieve radiators
Moderator: Beheerdersteam
Re: Paar kleine vraagjes over passieve radiators
Re: Paar kleine vraagjes over passieve radiators
Een auto is een lastig ding ja en richting maakt zeker veel uit. Ook het plaatsen/uitrichten van woofers en tweeters voorin is nog niet zo makkelijk.
De reden dat het door de achterbank moet is omdat het anders heel lastig is om de inhoud niet te groot te maken. Ik heb net iets meer dan 20 liter nodig en daar moeten 3x 10 inch en 2x 8 inch in.
Het testkastje in het begin van het topic was wel de goede inhoud maar deze past niet in de kofferbak en is ook niet bepaald mooi. Hetgeen waar ik nu mee bezig ben moet toch ook een beetje show waardig zijn
De reden dat het door de achterbank moet is omdat het anders heel lastig is om de inhoud niet te groot te maken. Ik heb net iets meer dan 20 liter nodig en daar moeten 3x 10 inch en 2x 8 inch in.
Het testkastje in het begin van het topic was wel de goede inhoud maar deze past niet in de kofferbak en is ook niet bepaald mooi. Hetgeen waar ik nu mee bezig ben moet toch ook een beetje show waardig zijn
Re: Paar kleine vraagjes over passieve radiators
Ik ben vandaag een heel eind gekomen, ver genoeg om te passen iig.
Komt nog heel wat bij om het netjes aan te laten sluiten overal, maar het begin is er
Komt nog heel wat bij om het netjes aan te laten sluiten overal, maar het begin is er
Re: Paar kleine vraagjes over passieve radiators
In een woord: BEEST!
Dat ontwerp, de vorm dat het door de achter bank komt, super gaaf!
Ik vraag me af hoe dat klinkt, passieve radiators in een auto... Ben bang het nooit te horen maar hoop van wel, ik wacht op het resultaat!
Dat ontwerp, de vorm dat het door de achter bank komt, super gaaf!
Ik vraag me af hoe dat klinkt, passieve radiators in een auto... Ben bang het nooit te horen maar hoop van wel, ik wacht op het resultaat!
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Berichten: 1311
- Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
- Locatie: Lunteren
- Contacteer:
Re: Paar kleine vraagjes over passieve radiators
Re: Paar kleine vraagjes over passieve radiators
Het lijkt mij juist mooier om ze upside down te houden. Maar dat is natuurlijk allemaal persoonlijke smaak.
Ik heb nog wel meer kleine woofertjes liggen die zonder de aanpassing van de achterbank zouden passen, maar dit is toch wel weer iets aparts, daarom heb ik hiervoor gekozen
Ik heb nog wel meer kleine woofertjes liggen die zonder de aanpassing van de achterbank zouden passen, maar dit is toch wel weer iets aparts, daarom heb ik hiervoor gekozen
Re: Paar kleine vraagjes over passieve radiators
BRUUT!

Je, bedoelt de PR's horizontaal? Hoef je de boel niet eens aan te zetten als je over de kasseien rijdt. Resoneert vanzelf al lekkerBertje schreef:Rigoureus bezig. Ik snap wat je wil en in zo een kleine hatch vind ik het een knappe oplossing. Met de conus van de PR'snaar de klep spelen lijkt me mooier qua looks, of wordt dat het ook?
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Berichten: 1311
- Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
- Locatie: Lunteren
- Contacteer:
Re: Paar kleine vraagjes over passieve radiators
Nee dat bedoelde ik niet...met de conus naar achter
.
Re: Paar kleine vraagjes over passieve radiators
Ik vind het wel wat hebben om duidelijk te laten zien dat het pr's zijn. Vooral omdat de meesten geen idee hebben wat het is. Die komen niet verder dan: gepoort is vet cool, gesloten niet. En: oooh 2x 8 inch en 3x 10 inch, zal wel vet hard gaan. Nee dat gaat het dus niet, ik speel maar met 140w en de pr's zijn gewoon een uit de kluiten gewassen poort
Het is nog wel heel lastig om alles mooi af te werken, maar hopelijk heb ik eind deze week al wat meer vorderingen
Het is nog wel heel lastig om alles mooi af te werken, maar hopelijk heb ik eind deze week al wat meer vorderingen
