Project Eton 11.2
Moderator: Beheerdersteam
Re: Project Eton 11.2
Etone betekent verrassing in het Haïtiaans
Ik houd van de Italiaanse tongval:
Eton Sorprende
Ik houd van de Italiaanse tongval:
Eton Sorprende
Re: Project Eton 11.2
Inz. het meedenken in een naam:
Elftone's? Of anders geschreven, Elftones?
(Eton 11.2. Soms zit ik in mijn eigen wereld, en is het lastig oom mensen mee te krijgen in mijn hersenspinsels.)
Razend leuk project trouwens.
Groet,
Elftone's? Of anders geschreven, Elftones?
(Eton 11.2. Soms zit ik in mijn eigen wereld, en is het lastig oom mensen mee te krijgen in mijn hersenspinsels.)
Razend leuk project trouwens.
Groet,
Re: Project Eton 11.2
Iedereen nogmaals dank voor alle naam input, het word zeker niet vergeten zodra de tijd daar is om er een stickertje op te plakken zal alles nogmaals overwogen worden en de beste inzending beloond zoals beloofd.
In de tussentijd nog wat zitten prutsen in het ontwerp van de Baffle. Op de een of andere manier kon ik het maar niet eens worden met mezelf over de platte facetten, nu kwam ik laatst iets tegen in een wat duurder ontwerp van sony wat me een stuk meer aanstond. Dit was een soort van gedraaide curve.
Ik was toch al van plan de baffles op de cnc te maken dus waarom bij plat blijven als mooie rondingen voor die machine net zo makkelijk zijn.
Hieronder het ontwerp laat maar weten wat je er van vind.
In de tussentijd nog wat zitten prutsen in het ontwerp van de Baffle. Op de een of andere manier kon ik het maar niet eens worden met mezelf over de platte facetten, nu kwam ik laatst iets tegen in een wat duurder ontwerp van sony wat me een stuk meer aanstond. Dit was een soort van gedraaide curve.
Ik was toch al van plan de baffles op de cnc te maken dus waarom bij plat blijven als mooie rondingen voor die machine net zo makkelijk zijn.
Hieronder het ontwerp laat maar weten wat je er van vind.
Re: Project Eton 11.2
Ja, waarom niet, ik vind het niet misstaan. Doet mij een beetje denken aan de baffle van Kharma en Thiel.
- scanspeakman
- Berichten: 423
- Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43
Re: Project Eton 11.2
Erg mooi alleen weet ik niet of je het front glanzend moet maken. Zit zelf ook aan zoiets te denk waarbij het gefineerde hoogglans gelakt is en het front mat.
Scanspeakman
Scanspeakman
- scanspeakman
- Berichten: 423
- Lid geworden op: ma 16 jun 2008, 19:43
Re: Project Eton 11.2
Ik word er een beetje moe van dat carbon tegenwoordig te pas en te onpas overal op wordt gebruikt. Maar ik denk dat het in dit gevoel wel erg cool staat!
Scanspeakman
Scanspeakman
Re: Project Eton 11.2
Ik vind je ontwerp van de voorkant erg geslaagd.
Echter ga je de zijkanten maken uit meerdere lagen, wordt door de lijm de totale dikte van de zijkant dan niet meer als alleen de kale lagen?
(Met als gevolg dat je prachtig cncgefreeste voorkant niet naadloos aansluit op de zijkant?
Echter ga je de zijkanten maken uit meerdere lagen, wordt door de lijm de totale dikte van de zijkant dan niet meer als alleen de kale lagen?
(Met als gevolg dat je prachtig cncgefreeste voorkant niet naadloos aansluit op de zijkant?
Re: Project Eton 11.2
dat is ook de reden dat ik eerst de kasten volledig klaar maak en dan de baffles pas
zodat ik als ik de kasten klaar heb kan opmeten hoe breed ze nou daadwerkelijk geworden zijn en dus de breedte van de baffle daar op kan aanpassen.
let wel scanspeak man ik ben niet van plan om van dat plakfolie te gebruiken maar het echte spul en dan opgepoetst naar hoogglans met zijdeglans kasten.Ik word er een beetje moe van dat carbon tegenwoordig te pas en te onpas overal op wordt gebruikt. Maar ik denk dat het in dit gevoel wel erg cool staat!
Scanspeakman
Re: Project Eton 11.2
Ik denk wel dat ik de Scanspeak Man wel begrijp.hrscharft schreef:
let wel scanspeak man ik ben niet van plan om van dat plakfolie te gebruiken maar het echte spul en dan opgepoetst naar hoogglans met zijdeglans kasten.
Het echte- of namaakspul wordt overal voor de looks gebruikt terwijl het verder niets toevoegd.
Maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk.
Aad(die carbon erg lelijk en goedkoop vind)
Re: Project Eton 11.2
Dat mag Aad vinden iddAad(die carbon erg lelijk en goedkoop vind)
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: Project Eton 11.2
zo dan....ik zeg doen!

Die zijkanten doen me denken aan de formidabele Paranello's van Jasper Joppe Geerts.

Ik vind een dergelijke striping, met bijvoorbeeld een dun stripje carbon in Harm zijn ontwerp een bijzonder strakke combinatie.
edit: kudsooi....waarom is die foto nou weer bij me te groot terwijl ik de afbeeldingslocatie uit de originele topicpost kopieer...what the hell????
edit2 [mod]: in dat geval ff de link naar de thumb pakken (heeft "&t=1" op t eind), met een te breeeeeede foto gaat de hele layout van de forum pagina in de soep
Die zijkanten doen me denken aan de formidabele Paranello's van Jasper Joppe Geerts.
Ik vind een dergelijke striping, met bijvoorbeeld een dun stripje carbon in Harm zijn ontwerp een bijzonder strakke combinatie.
edit: kudsooi....waarom is die foto nou weer bij me te groot terwijl ik de afbeeldingslocatie uit de originele topicpost kopieer...what the hell????
edit2 [mod]: in dat geval ff de link naar de thumb pakken (heeft "&t=1" op t eind), met een te breeeeeede foto gaat de hele layout van de forum pagina in de soep
Re: Project Eton 11.2
Door alle andere drukte ligt zowel dit project als de naamgeving even stil 
Hoop het binnenkort weer op te pakken.
Hoop het binnenkort weer op te pakken.
Re: Project Eton 11.2
Haha ja hè
njah er zijn wel wat vorderingen maar niet genoeg om hier neer te kwakken.
het is echt een project waar ik even mee bezig ga als ik tijd/zin heb.
njah er zijn wel wat vorderingen maar niet genoeg om hier neer te kwakken.
het is echt een project waar ik even mee bezig ga als ik tijd/zin heb.
Re: Project Eton 11.2
Voor de mono liefhebber.
Re: Project Eton 11.2
vond de prijs al wat laag, die is meestal de helft hogerrichard schreef:Voor de mono liefhebber.

