Over de helft is iets te optimistisch ben ik bang.hannesie schreef:Volgens mij ben je over de helft.![]()
Nu nog even bekabelen en een net frontje en klaar is Co.
Co
Moderator: Beheerdersteam
Over de helft is iets te optimistisch ben ik bang.hannesie schreef:Volgens mij ben je over de helft.![]()
Nu nog even bekabelen en een net frontje en klaar is Co.
Het is ooit een versterker geweest maar ik hergebruik hem steeds voor proefopstellingen. Voorkomt nare verrassingen door brom en ruis.hannesie schreef:AHA, het is dus een proefopstelling met die Hifi2000 kast?
Ja en het netfilter en naar de eindversterker.Leeuwarden schreef:De softstart is voor het gemak van de aan/uitschakelaar?
Allemaal Complementaircve schreef:Ja en het netfilter en naar de eindversterker.Leeuwarden schreef:De softstart is voor het gemak van de aan/uitschakelaar?
Co
Jamaar jij weet hoe het er dan vanbinnen uitziet, kun je daar mee leven ?cve schreef:Eigenlijk hoeft het niet zo netjes en precies want het is slechts een chassis waar later niets meer van te zien is. De eigenlijke kast wordt hier omheen gebouwd.
Co
Het is inderdaad een subframe. De uiteindelijke kast bestaat uit 4 hoekstukken van 100x100mm en 10mm dik. Het geheel moet een beetje de richting van Meridian uitgaan. Die alu hoekstukken ben ik al aan het zagen. Dit keer niet met een figuurzaag.hannesie schreef:Als ik het goed begrijp maak jij dus een soort van subframe wat dan later in een nette kast komt.
Nu lijkt het al alsof je een routeplanner aan het gebruiken bent.![]()
Het zijn dummy's. Die gebruik ik voor de plaatsbepaling en om de kabelloop te kunnen beoordelen. Als ik daar tevreden over ben mag Schaeffer de echte maken.AatV schreef:Vind het er erg netjes uitzien.
Die blauwe "platen" zijn dat dummy's voor de maatvoering of is dat iets definitiefs?
groet,
Aat
CODE: Selecteer alles
lcd1_libs.cpp:36:56: fatal error: WConstants.h: No such file or directory
#include "WConstants.h" // all things wiring / arduino
^
compilation terminated.
Fout bij compileren.Problemen van heel andere aard. Maar de kou is voorlopig weer even uit de lucht en het werk kan weer doorgaan. Letterlijk en figuurlijk.hannesie schreef:Hebben ze in Wormer nu zulke lange vakanties, of zitten ze daar met een onoplosbaar probleem??
Niet kapot te krijgen.hannesie schreef:Goed om te horen dat het (weer) goed gaat.![]()
Ik was je even kwijt.![]()
![]()
Soort van Continuüm ?cve schreef:Niet kapot te krijgen.hannesie schreef:Goed om te horen dat het (weer) goed gaat.![]()
Ik was je even kwijt.![]()
![]()
Net onkruid, ik kom altijd weer terug.
Co