OK, dus als hij "koorts" krijgt stoppen met die hap.Pjotr schreef:Kijk maar Hans, als het werkt en de 8V trafo wordt niet heter dan zeg 50 - 60 graden is het geen probleem zo.
Ladder +++ (Soekris Dam 1021 R-2R)
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Ladder +++
Re: Ladder +++
Die Amanero haalt het waarschijnlijk niet voor zaterdag, is nu pas in Milaan.
Ze gebruiken daar nog ezeltjes geloof ik.
Ze gebruiken daar nog ezeltjes geloof ik.
Re: Ladder +++
Zo ken ik de Italianen weer. Soms lijkt het vlug en goed te gaan. Gelukkig is er dan altijd weer een tegenvaller.
Co
Co
Re: Ladder +++
Hans, weet je het nou nog niet? Als je een Italiaan iets wilt laten doen moet je hem eerst een glas wijn geven 
Re: Ladder +++
Het lijkt er op dat de chinees ook nog wat brengt. Dat zal zeker nog even duren vermoed ik zomaar.
Dat is dadelijk wel een internationale samenvoeging.
Denemarken voor de R-2R Ladder DAC
Italië voor de USB /DSD
China voor de Bodem om het allemaal samen te voegen.
En dat zal nog best een probleem kunnen worden, mijn chinees is minder goed, maar wie weet, wijst het zich vanzelf.
Re: Ladder +++
Die maken ze toch in Italie? Die bodemhannesie schreef:China voor de Bodem om het allemaal samen te voegen.
Re: Ladder +++
Als je eer een nodig hebt voor Breda dan neem ik vanavond mijn module wel mee.hannesie schreef:Die Amanero haalt het waarschijnlijk niet voor zaterdag, is nu pas in Milaan.
Ze gebruiken daar nog ezeltjes geloof ik.
Dan kan je hem compleet mee nemen.
Re: Ladder +++
Dat zou wel mooi zijn George.
Je oude telefoonnummer is niet meer in gebruik merk ik.
Edit: inmiddels gelukt.
Je oude telefoonnummer is niet meer in gebruik merk ik.
Edit: inmiddels gelukt.
Re: Ladder +++
Toch wel leuk dat die mensen in China je laten weten dat het onderweg is, maar waar is het nu?
En als het gek gaat zijn de Amanero's vandaag nog binnen.
En als het gek gaat zijn de Amanero's vandaag nog binnen.
Re: Ladder +++
Hij gaat mee naar Breda met een tijdelijke Amanero van Kappa7, en een USB stick met Muziek....!!, en de Odroid U3 als servertje.
Een eigen netwerkje en de bediening met het Samsung tablet.
Past allemaal in een tas/doos.
Het speelt nu, dus ik neem aan dat het morgen ook wel zal lukken.
Een eigen netwerkje en de bediening met het Samsung tablet.
Past allemaal in een tas/doos.
Het speelt nu, dus ik neem aan dat het morgen ook wel zal lukken.
Re: Ladder +++
Jammer dat de afhaal chinees er nog niet onder zit maar dat zal voor het geluid niet uit maken.
Ik ben benieuwd morgen.

Ik ben benieuwd morgen.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Ladder +++
Het klinkt ook wel veel audiofieler als die rode.
Alle gekheid op een stokje, het is natuurlijk even de draadjes oversteken en het werkt.
Je moet met de bodem beginnen hoorde ik in Breda, maar die komt volgens mij al wat meer in de buurt.
Alle gekheid op een stokje, het is natuurlijk even de draadjes oversteken en het werkt.
Je moet met de bodem beginnen hoorde ik in Breda, maar die komt volgens mij al wat meer in de buurt.
Re: Ladder +++
Nu kwam ik er achter dat het ook anders kan, Google translate, en dan is het zeker al een stuk begrijpelijker.
Re: Ladder +++
Blijkt in het blauw vlakje "vertaal" te staan, lees ik toch eerst "wartaal"hannesie schreef:Nu kwam ik er achter dat het ook anders kan, Google translate, en dan is het zeker al een stuk begrijpelijker.![]()
![]()
Als je dan ziet wat eronder staat is dat geen wonder
Anne
