Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Even een vraag van andere orde: is er iemand die uit de buurt van Oldenzaal komt? Ik wil mogelijk een sterrekijker aanschaffen aldaar en laten opsturen is nét ff te delicaat voor dit soort instrumentarium
Mocht iemand hem voor me willen meenemen dan zou ik er wel gerust op zijn.
Dus; is er iemand uit de buurt van Oldenzaal die me hiermee uit de brand kan helpen?
alvast bedankt (sorry voor de hefty off-topic... )
Zojuist de pizza's geregeld; gelukkig zijn de prijzen nog steeds 4,5 euro voor de small (25 cm) en 6,5 euro voor de italian size/medium (27 cm)!!! Dus dat wordt weer lekker smullen voor degene die blijven eten!!
Ben nu alle spullen al aan het inpakken: morgenavond een verplicht etentje dus als ik morgenavond niet onmiddelijk reageer op vragen en dergelijke dan zit ik nog in het restaurant!
Begint al weer spannend te worden hahaha
Trouwens Super van Peter dat ie de scooppres doet!!!!
Ik breng de DATS V2 nog een keer mee, mocht er iemand T/S parameters willen laten meten van een driver.
Anderzijds, mocht er iemand me praktisch even kan uitleggen hoe je welke files inleest in filter simulatie software en me op gang kan helpen met de parameters, dat ware fantastisch...
Laat me even weten welke soft ik best download?
filter simulatie doe je met accoustische metingen, niet met simulaties op basis van parameters.
ik heb mn meetset (incl laptop met Arta) bij me, sim software (ik gebruik LspCAD) staat ook op die laptop, ik kan wel wat basics laten zien.
als meer mensen mee willen kijken, is mss een projector/beamer handig. is er iemand die er een kan meenemen? (moet wel VGA input lusten, mijn laptopje is vrij antiek, HDMI heeft die nog nooit van gehoord)
Er staat een White-board in het gemeenschapshuis, heb ik net voor gebeld. Alleen: geen papier erop, dat moeten we zelf meenemen. Iemand die whiteboard papier kan / wil meenemen??
Er staat een White-board in het gemeenschapshuis, heb ik net voor gebeld. Alleen: geen papier erop, dat moeten we zelf meenemen. Iemand die whiteboard papier kan / wil meenemen??
Een flip-over is niet hetzelfde als een white board Jan en de noodzakelijke bijbehorende viltstiften zijn ook niet hetzelfde
Als je het over papier hebt zal het een flip-over zijn. Nou ja, neem aan dat dit goed in orde komt anders wordt het lastig uitleggen voor meerdere mensen