Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door knuisje »

+1
DKM
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:27
Locatie: Rhoon

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door DKM »

+1
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door ds23man »

Ook sterkte van mijn kant.

Overigens bestaat er de kans dat ik ook niet aanwezig ben, bij staat er ook een ingreep in de planning. Als ik het zo uitreken kan dat wel eens in de week voor de luisterdag zijn.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door pappaleo »

Sterkte!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33822
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Henkjan »

sterkte beide dan maar :proost:
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door molekuul »

mischa72 schreef:
CRAP, wordt dit dan het eerste jaar in een redelijk lange serie dat ik er niet bij ben? Ik weet het wel zeker. In de ochtend neem ik deel aan Limburgs Mooiste om 110km door het Limburgse landschap te cruisen en in de middag mag ik met mijn zoontje naar 's Hertogenbosch waar hij uitgenodigd is om te komen turnen.

In elk geval wens ik jullie allen veel plezier, ik hoop tot volgend jaar :( :( :(

Groetjes,
Mischa
Jammer dat je er dit jaar niet bij bent, ik heb zelf 2de paasdag de Limburg Voltaclassic gereden, 110km,1684hm. Echt schitterend landschap daar in Limburg. Ik hoop dat het lekker weer wordt.

Gr,
Joris
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Wowly »

Idd beide sterkte en hopenlijk een spoedig herstel!
Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door pvanlingen »

Waarom staan tigradekat, meiborg en AatV er twee maal op?
En Wouter die zich heeft aangemeld staat niet op de lijst.

Paul.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Kappa7 »

Kappa7 schreef:
Mooi :D ik hoop dat ik nog optijd ben met mn aanmelding.
Ik weet nog niet of ik wat mee neem.
De Pearl2 is nu voldoende goed om mee te nemen.
Om die te kunnen aansturen neem ik ook de Thorens mee.
Als er behoefte aan is kan ik ook de rest van de versterking mee nemen.
Heb dan nog wel een set speakers nodig om mee te demonstreren.
Maar die zullen er vast wel zijn.
Gebruikersavatar
meiborg
Berichten: 2407
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 13:49

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door meiborg »

Nou inderdaad heren, jammer! Ik wens jullie beiden een spoedig herstel toe.

Mvg Reinder
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Barry2001 »

Kappa7 schreef:
Kappa7 schreef:
Mooi :D ik hoop dat ik nog optijd ben met mn aanmelding.
Ik weet nog niet of ik wat mee neem.
De Pearl2 is nu voldoende goed om mee te nemen.
Om die te kunnen aansturen neem ik ook de Thorens mee.
Als er behoefte aan is kan ik ook de rest van de versterking mee nemen.
Heb dan nog wel een set speakers nodig om mee te demonstreren.
Maar die zullen er vast wel zijn.
:goedzo: Nog een vergelijkje met de Phonodude? Als je dezelfde speakers als in Hengelo wilt gebruiken kan ik de Refmons wel meenemen.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door pappaleo »

Kappa7 schreef:
Kappa7 schreef:
Mooi :D ik hoop dat ik nog optijd ben met mn aanmelding.
Ik weet nog niet of ik wat mee neem.
De Pearl2 is nu voldoende goed om mee te nemen.
Om die te kunnen aansturen neem ik ook de Thorens mee.
Als er behoefte aan is kan ik ook de rest van de versterking mee nemen.
Heb dan nog wel een set speakers nodig om mee te demonstreren.
Maar die zullen er vast wel zijn.
Durf je het aan op de MI?
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Kappa7 »

pappaleo schreef:
Kappa7 schreef:
Kappa7 schreef:
Mooi :D ik hoop dat ik nog optijd ben met mn aanmelding.
Ik weet nog niet of ik wat mee neem.
De Pearl2 is nu voldoende goed om mee te nemen.
Om die te kunnen aansturen neem ik ook de Thorens mee.
Als er behoefte aan is kan ik ook de rest van de versterking mee nemen.
Heb dan nog wel een set speakers nodig om mee te demonstreren.
Maar die zullen er vast wel zijn.
Durf je het aan op de MI?
Lijkt me een goed plan. \:D/
Zijn ze gelijk mooi warm gedraaid voor het vergelijk van de wedstrijd speakers.

Even voor de organisatie
Heb overigens wel een ruimte nodig waar de DT de hele dag kan staan.
Het opbouwen is best wel veel werk. Hoef natuurlijk niet de heledag te draaien. Maar heb wel een tafel in beslag.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Kappa7 »

Barry2001 schreef:
Kappa7 schreef:
Kappa7 schreef:
Mooi :D ik hoop dat ik nog optijd ben met mn aanmelding.
Ik weet nog niet of ik wat mee neem.
De Pearl2 is nu voldoende goed om mee te nemen.
Om die te kunnen aansturen neem ik ook de Thorens mee.
Als er behoefte aan is kan ik ook de rest van de versterking mee nemen.
Heb dan nog wel een set speakers nodig om mee te demonstreren.
Maar die zullen er vast wel zijn.
:goedzo: Nog een vergelijkje met de Phonodude? Als je dezelfde speakers als in Hengelo wilt gebruiken kan ik de Refmons wel meenemen.
Ha Barry ik vind de Mi wel een hele uitdaging dus dat gaat goed komen.
De Phono Dude kan natuurlijk ook mee dus als mensen het verschil willen horen is dat geen probleem.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Barry2001 »

Kappa7 schreef:
Barry2001 schreef:
Kappa7 schreef:
De Pearl2 is nu voldoende goed om mee te nemen.
Om die te kunnen aansturen neem ik ook de Thorens mee.
Als er behoefte aan is kan ik ook de rest van de versterking mee nemen.
Heb dan nog wel een set speakers nodig om mee te demonstreren.
Maar die zullen er vast wel zijn.
:goedzo: Nog een vergelijkje met de Phonodude? Als je dezelfde speakers als in Hengelo wilt gebruiken kan ik de Refmons wel meenemen.
Ha Barry ik vind de Mi wel een hele uitdaging dus dat gaat goed komen.
De Phono Dude kan natuurlijk ook mee dus als mensen het verschil willen horen is dat geen probleem.
Helemaal goed, was ook meer bedoelt voor het geval je zonder zou komen te zitten, dan laat ik ze thuis. Ja een vergelijk met de phonodude heel graag, in Hengelo heb ik die gemist helaas. Moet nog een phono pre voor de GU50 komen, kan ik eens wat zaken op een rij zetten.
Ben erg benieuwd!
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Kappa7 »

Kappa7 schreef:
Kappa7 schreef:
Mooi :D ik hoop dat ik nog optijd ben met mn aanmelding.
Ik weet nog niet of ik wat mee neem.
De Pearl2 is nu voldoende goed om mee te nemen.
Om die te kunnen aansturen neem ik ook de Thorens mee.
Als er behoefte aan is kan ik ook de rest van de versterking mee nemen.
Heb dan nog wel een set speakers nodig om mee te demonstreren.
Maar die zullen er vast wel zijn.
De Thorens blijft thuis en de Acoustic Signature Impact mag mee naar Breda als draaitafel.
Daar op staat natuurlijk een zelfde arm als op de Thorens maar dan net even mooier gemaakt.
Met een Benz Glider H als element.
Gebruikersavatar
rodi
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 20:39

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door rodi »

Ik wil graag naar de luisterdag komen, maar de kans is groot dat ik niet kan...
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door AatV »

rodi schreef:
Ik wil graag naar de luisterdag komen, maar de kans is groot dat ik niet kan...
Om je beslissing makkelijker te maken:
willen-moeten-kunnen.png
willen-moeten-kunnen.png (4.84 KiB) 733 keer bekeken
groet,
Aat
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Shadow »

Heb hem in de agenda staan O:)
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Wowly »

Hoi heren (geen dames tot nu toe?)

Kunnen jullie even kijken of ik alles goed heb genoteerd vwb de apparatuur. Dan kunnen we gaan kijken of er complete sets te maken zijn of dat er nog een of ander nodig om om sets compleet te maken. In dat geval moeten we verzoekjes gaan plaatsen :D
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Kappa7 »

Wowly schreef:
Hoi heren (geen dames tot nu toe?)

Kunnen jullie even kijken of ik alles goed heb genoteerd vwb de apparatuur. Dan kunnen we gaan kijken of er complete sets te maken zijn of dat er nog een of ander nodig om om sets compleet te maken. In dat geval moeten we verzoekjes gaan plaatsen :D
Staat nog een vraagteken bij mijn naam.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Walt »

Er mag sowieso nog wel wat apparatuur bij, kom op mensen, stouw die auto vol!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door ds23man »

Ik neem niets mee, ik kom met de snoek!
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door dre »

Ik wil de TBC monitor ook aanmelden.
De wedstrijdspeaker krijg ik waarschijnlijk niet af.....
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015

Bericht door Wowly »

Ik heb om een fraaie geluidsbeleving te creeren een surroundset nodig voor de bios van de avond. Anders neem ik gewoon mijn gehele set mee (refmons, zizoklo en imac en synolgyserver) maar dat is dus een stereosetup. Ook niet te versmaden overigens =P~

Maar een gave surroundopstelling met mooie bluray-bron oid zou wel SUPER zijn!
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”