Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ook sterkte van mijn kant.
Overigens bestaat er de kans dat ik ook niet aanwezig ben, bij staat er ook een ingreep in de planning. Als ik het zo uitreken kan dat wel eens in de week voor de luisterdag zijn.
Overigens bestaat er de kans dat ik ook niet aanwezig ben, bij staat er ook een ingreep in de planning. Als ik het zo uitreken kan dat wel eens in de week voor de luisterdag zijn.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33822
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
sterkte beide dan maar 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Jammer dat je er dit jaar niet bij bent, ik heb zelf 2de paasdag de Limburg Voltaclassic gereden, 110km,1684hm. Echt schitterend landschap daar in Limburg. Ik hoop dat het lekker weer wordt.mischa72 schreef:CRAP, wordt dit dan het eerste jaar in een redelijk lange serie dat ik er niet bij ben? Ik weet het wel zeker. In de ochtend neem ik deel aan Limburgs Mooiste om 110km door het Limburgse landschap te cruisen en in de middag mag ik met mijn zoontje naar 's Hertogenbosch waar hij uitgenodigd is om te komen turnen.
In elk geval wens ik jullie allen veel plezier, ik hoop tot volgend jaar![]()
![]()
![]()
Groetjes,
Mischa
Gr,
Joris
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Idd beide sterkte en hopenlijk een spoedig herstel!
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Waarom staan tigradekat, meiborg en AatV er twee maal op?
En Wouter die zich heeft aangemeld staat niet op de lijst.
Paul.
En Wouter die zich heeft aangemeld staat niet op de lijst.
Paul.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
De Pearl2 is nu voldoende goed om mee te nemen.Kappa7 schreef:Mooiik hoop dat ik nog optijd ben met mn aanmelding.
Ik weet nog niet of ik wat mee neem.
Om die te kunnen aansturen neem ik ook de Thorens mee.
Als er behoefte aan is kan ik ook de rest van de versterking mee nemen.
Heb dan nog wel een set speakers nodig om mee te demonstreren.
Maar die zullen er vast wel zijn.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Nou inderdaad heren, jammer! Ik wens jullie beiden een spoedig herstel toe.
Mvg Reinder
Mvg Reinder
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Kappa7 schreef:De Pearl2 is nu voldoende goed om mee te nemen.Kappa7 schreef:Mooiik hoop dat ik nog optijd ben met mn aanmelding.
Ik weet nog niet of ik wat mee neem.
Om die te kunnen aansturen neem ik ook de Thorens mee.
Als er behoefte aan is kan ik ook de rest van de versterking mee nemen.
Heb dan nog wel een set speakers nodig om mee te demonstreren.
Maar die zullen er vast wel zijn.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Durf je het aan op de MI?Kappa7 schreef:De Pearl2 is nu voldoende goed om mee te nemen.Kappa7 schreef:Mooiik hoop dat ik nog optijd ben met mn aanmelding.
Ik weet nog niet of ik wat mee neem.
Om die te kunnen aansturen neem ik ook de Thorens mee.
Als er behoefte aan is kan ik ook de rest van de versterking mee nemen.
Heb dan nog wel een set speakers nodig om mee te demonstreren.
Maar die zullen er vast wel zijn.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Lijkt me een goed plan.pappaleo schreef:Durf je het aan op de MI?Kappa7 schreef:De Pearl2 is nu voldoende goed om mee te nemen.Kappa7 schreef:Mooiik hoop dat ik nog optijd ben met mn aanmelding.
Ik weet nog niet of ik wat mee neem.
Om die te kunnen aansturen neem ik ook de Thorens mee.
Als er behoefte aan is kan ik ook de rest van de versterking mee nemen.
Heb dan nog wel een set speakers nodig om mee te demonstreren.
Maar die zullen er vast wel zijn.
Zijn ze gelijk mooi warm gedraaid voor het vergelijk van de wedstrijd speakers.
Even voor de organisatie
Heb overigens wel een ruimte nodig waar de DT de hele dag kan staan.
Het opbouwen is best wel veel werk. Hoef natuurlijk niet de heledag te draaien. Maar heb wel een tafel in beslag.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ha Barry ik vind de Mi wel een hele uitdaging dus dat gaat goed komen.Barry2001 schreef:Kappa7 schreef:De Pearl2 is nu voldoende goed om mee te nemen.Kappa7 schreef:Mooiik hoop dat ik nog optijd ben met mn aanmelding.
Ik weet nog niet of ik wat mee neem.
Om die te kunnen aansturen neem ik ook de Thorens mee.
Als er behoefte aan is kan ik ook de rest van de versterking mee nemen.
Heb dan nog wel een set speakers nodig om mee te demonstreren.
Maar die zullen er vast wel zijn.Nog een vergelijkje met de Phonodude? Als je dezelfde speakers als in Hengelo wilt gebruiken kan ik de Refmons wel meenemen.
De Phono Dude kan natuurlijk ook mee dus als mensen het verschil willen horen is dat geen probleem.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Helemaal goed, was ook meer bedoelt voor het geval je zonder zou komen te zitten, dan laat ik ze thuis. Ja een vergelijk met de phonodude heel graag, in Hengelo heb ik die gemist helaas. Moet nog een phono pre voor de GU50 komen, kan ik eens wat zaken op een rij zetten.Kappa7 schreef:Ha Barry ik vind de Mi wel een hele uitdaging dus dat gaat goed komen.Barry2001 schreef:Kappa7 schreef:De Pearl2 is nu voldoende goed om mee te nemen.
Om die te kunnen aansturen neem ik ook de Thorens mee.
Als er behoefte aan is kan ik ook de rest van de versterking mee nemen.
Heb dan nog wel een set speakers nodig om mee te demonstreren.
Maar die zullen er vast wel zijn.Nog een vergelijkje met de Phonodude? Als je dezelfde speakers als in Hengelo wilt gebruiken kan ik de Refmons wel meenemen.
De Phono Dude kan natuurlijk ook mee dus als mensen het verschil willen horen is dat geen probleem.
Ben erg benieuwd!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
De Thorens blijft thuis en de Acoustic Signature Impact mag mee naar Breda als draaitafel.Kappa7 schreef:De Pearl2 is nu voldoende goed om mee te nemen.Kappa7 schreef:Mooiik hoop dat ik nog optijd ben met mn aanmelding.
Ik weet nog niet of ik wat mee neem.
Om die te kunnen aansturen neem ik ook de Thorens mee.
Als er behoefte aan is kan ik ook de rest van de versterking mee nemen.
Heb dan nog wel een set speakers nodig om mee te demonstreren.
Maar die zullen er vast wel zijn.
Daar op staat natuurlijk een zelfde arm als op de Thorens maar dan net even mooier gemaakt.
Met een Benz Glider H als element.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik wil graag naar de luisterdag komen, maar de kans is groot dat ik niet kan...
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Om je beslissing makkelijker te maken: groet,rodi schreef:Ik wil graag naar de luisterdag komen, maar de kans is groot dat ik niet kan...
Aat
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Heb hem in de agenda staan 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Hoi heren (geen dames tot nu toe?)
Kunnen jullie even kijken of ik alles goed heb genoteerd vwb de apparatuur. Dan kunnen we gaan kijken of er complete sets te maken zijn of dat er nog een of ander nodig om om sets compleet te maken. In dat geval moeten we verzoekjes gaan plaatsen
Kunnen jullie even kijken of ik alles goed heb genoteerd vwb de apparatuur. Dan kunnen we gaan kijken of er complete sets te maken zijn of dat er nog een of ander nodig om om sets compleet te maken. In dat geval moeten we verzoekjes gaan plaatsen
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Staat nog een vraagteken bij mijn naam.Wowly schreef:Hoi heren (geen dames tot nu toe?)
Kunnen jullie even kijken of ik alles goed heb genoteerd vwb de apparatuur. Dan kunnen we gaan kijken of er complete sets te maken zijn of dat er nog een of ander nodig om om sets compleet te maken. In dat geval moeten we verzoekjes gaan plaatsen
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Er mag sowieso nog wel wat apparatuur bij, kom op mensen, stouw die auto vol!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik neem niets mee, ik kom met de snoek!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik wil de TBC monitor ook aanmelden.
De wedstrijdspeaker krijg ik waarschijnlijk niet af.....
De wedstrijdspeaker krijg ik waarschijnlijk niet af.....
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik heb om een fraaie geluidsbeleving te creeren een surroundset nodig voor de bios van de avond. Anders neem ik gewoon mijn gehele set mee (refmons, zizoklo en imac en synolgyserver) maar dat is dus een stereosetup. Ook niet te versmaden overigens
Maar een gave surroundopstelling met mooie bluray-bron oid zou wel SUPER zijn!
Maar een gave surroundopstelling met mooie bluray-bron oid zou wel SUPER zijn!
