Jamaar, ik vraag waarom = weet het niet !ds23man schreef:Dan verander je het toch lekker Anne, de code staat gewoon op de AMB site.....
Aanzetten tot inbreken, en nogwel bij een forumlid, is dat geen reden voor een ban
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Jamaar, ik vraag waarom = weet het niet !ds23man schreef:Dan verander je het toch lekker Anne, de code staat gewoon op de AMB site.....
Er moeten 6 ribben worden aangepast. Er blijft dan nauwelijks meer dan een ring over. Ik stop ze wel in een volgend project en gebruik hier wel de DIP8.hannesie schreef:Is het niet mogelijk van bijvoorbeeld 2 uitsteeksels/koelribjes er wat af te halen zodat het wel past?
Bedankt voor de waarschuwing. Ik ben nog naarstig op zoek naar het artikel waar jij al eerder aan refereerde. Nog niet gevonden trouwensknuisje schreef:R15 en C23 zijn voor elke trafo weer anders. Ga er niet vanuit dat deze waardes altijd goed zijn.
Zie dit topic: viewtopic.php?f=8&t=22018cve schreef:Bedankt voor de waarschuwing. Ik ben nog naarstig op zoek naar het artikel waar jij al eerder aan refereerde. Nog niet gevonden trouwens![]()
Co
Een scoop heb ik wel, dus nu nog zo'n printje. En de trafo waar het om gaat natuurlijk. Dan heb je nog 8 printjes over knuisje.knuisje schreef:Ik heb 10 van deze printjes laten maken in China en heb er dus nog 9 over. Ik krijg ze binnenkort binnen.
Verder heb je alleen nog een scope nodig met 2 probes.
De volgorde die ik op de print aanhoud is: C1, R1, C2, R2, C3. Maar misschien zie ik iets over het hoofd, het is al laat.Kappa7 schreef:Ik zit even naar je voedingslijn te kijken maar vind deze nog al raar lopen.
je gaat eerst naar je weerstand van die naar de volgende elco gaat en vervolgens pas naar de elco. voor mijn gevoel ziet dat er zo raar uit.
Is dat wel verstandig zo?
zelf hou ik altijd aan dat je altijd van een kant de elco ingaat en via een separaat spoor door naar de weerstand of volgende stap.
Zie hier wat ik bedoel. Als eerste ontbreekt de verbinding tussen C2 en R2 tenzij en dan kan ik niet goed zien deze twee weerstanden direct aan elkaar zitten van C3 ga je niet direct naar de ic1 maar al vanaf de R2 het lijkt er op dat je de volgorde wat door elkaar gooit. verder zit alle aarde op het grondvlak. Dat zou ik ook niet zo doen ik zou een scheiding aan leggen tussen de ruwe DC aarde en de aarde die na de Ic1 komt. de aarde van de eerste C is nu niet echt schoon te noemen maar gaat nu wel erg makkelijk naar de schone aarde na je ic1.cve schreef:De volgorde die ik op de print aanhoud is: C1, R1, C2, R2, C3. Maar misschien zie ik iets over het hoofd, het is al laat.Kappa7 schreef:Ik zit even naar je voedingslijn te kijken maar vind deze nog al raar lopen.
je gaat eerst naar je weerstand van die naar de volgende elco gaat en vervolgens pas naar de elco. voor mijn gevoel ziet dat er zo raar uit.
Is dat wel verstandig zo?
zelf hou ik altijd aan dat je altijd van een kant de elco ingaat en via een separaat spoor door naar de weerstand of volgende stap.![]()
Co