Ik hoop dat z'n spullen niet al te erg ruiken.cool schreef:Hij zit nog steeds aan de kade, kom er weleens. Wel tegenover een viskraam.
groet,
Aat
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Ik hoop dat z'n spullen niet al te erg ruiken.cool schreef:Hij zit nog steeds aan de kade, kom er weleens. Wel tegenover een viskraam.
De ouwe taaie kan er geen genoeg van krijgen?cool schreef:Hij zit nog steeds aan de kade, kom er weleens. Wel tegenover een viskraam.
Alleen dinsdags van 10 tot 16 u open.
Het plan is er wel al jaren om nar een andere locatie te gaan. Staat ook op radiomarketen van o.a. de VERON.
Ik heb mijn exemplaar via Menno gekocht maar deze zou daar maar zo vandaan gekomen kunnen zijn.AatV schreef:Was nieuw voor mij, maar geloof dat Kappa7 hier een versterker vandaan had?
Het gaat om Mable Audio, Hier te vinden.
Veel leuke dingen voor de mensen, zoals teflon geïsoleerde kabel, allerlei apparaatvoetjes etc.![]()
Het is allemaal in nogal brak Engels vertaald, maar de plaatjes zijn wel duidelijk.
groet,
Aat
Was altijd wat meer gericht op de Stille Veerkade in Den Haag..Pjotr schreef:P.s. Aat. Die spullen roken altijd al erg, naar legervet! Je kent dat wel een luchtje van oud metaal, pertinax en olie door elkaarKan mij niet voorstellen dat jij daar nooit geweest bent.
Pjotr schreef:Ok, dat gaat wel lukken. Is bij Mouser niet anders. En hoe werkt dat bij hen? Registreren en bestellen en dan achteraf de rekening betalen? Is weinig over te vinden.
Prive bedoel je? Weet ik niet, m'n werkgever heeft een account, dan is het inderdaad achteraf betalen.Pjotr schreef:Ok, dat gaat wel lukken. Is bij Mouser niet anders. En hoe werkt dat bij hen? Registreren en bestellen en dan achteraf de rekening betalen? Is weinig over te vinden.
Jazeker, gewoon registreren en go with that bananaPjotr schreef:BtoB. Dus dat gaat wel lukken dan.
en gratis per UPS bezorgd, ook al is het orderbedrag 2 euriBarry2001 schreef:Farnell is vrijwel altijd hoofdprijs. Het is vandaag bestellen, morgen in huis, ook kleine aantallen, veel keus. Daar betaal je de prijs voor.
Klopt, zeer zeker een voordeel.Henkjan schreef:en gratis per UPS bezorgd, ook al is het orderbedrag 2 euriBarry2001 schreef:Farnell is vrijwel altijd hoofdprijs. Het is vandaag bestellen, morgen in huis, ook kleine aantallen, veel keus. Daar betaal je de prijs voor.