Voor de 6n6p kun je het mini-me ontwerp gebruiken, deze gebruikt het zelfde RIAA filter.democles schreef:Bedankt,Anne en Koifarm.
En als de laatste buis nu vervangen wordt door een rus........ 6N6P.......... 6N2P-EV...........6N1P...........6N23P
Ja,veel keuze,heb ze allemaal liggen...............................
Theo het ontwerp met de ecc83 heb ik al vaker gehoord en deze klinkt vind ik heel goed.
