Leuk, moet je het ook nog onderbouwen.
Of je nu een extra of standaard hebt, het is bijna altijd beter om een galvanische scheiding te hebben.
De ingang van je Groundsound doet er ook toe, ik moet altijd nog denken aan die keer dat we de DLCP van de Ultrazooms aan sloten op de Raspberry, dat ging ook gelijk fout.
De ingang van de Groundsound wat voor een chip of hoe is die in het totaal geïntegreerd.
Het liefst heb ik dan een USB 2 asynchrone met galvanische scheiding, dan kan er alles door deze verbinding, tot aan de snelste verbinding.
Maar de ingang en de uitgang moeten wel met elkaar kunnen communiceren.
De Groundsound ingang is mogelijk een 16 bits PCM 27xx /29xx ? 44.1/ 48 kHz
http://www.groundsound.com/dcn28.php
Ja dus,

en een 16 bits kan dan nog wel wat beter als je dan de S/PDIF kunt gebruiken, dan heb je de 24/192 max, en dan bakt die er nog wel max. 24/96 van, ofte wel je kunt in die zin mogelijk volstaan met optisch i.v.m. de DSP die het moet omzetten.
Aan de andere kant heb je vaak dan wel net mooie opnames die je tegenkomt, en wat doet de DSP er dan mee, en ik hoorde de Grimm LS1 in Brussel met DSD die dan weer werd omgezet eerst naar analoog en in de luidspreker werd het dan via de DSP weer naar digitaal omgezet, miste net het allerfijnste in het hoog mogelijk, maar volgens dre moest dat dan met een AMT, dat gaat beter.
Het blijft wel zoeken, en de PC met een optische uitgang (toslink), en dus een galvanische scheiding daardoor is de meest logische zover ik het nu kan bekijken.
En de 2e toslink zie ik ook, en kun je dan je TV ook op aansluiten.