Na nog best heel veel werk om de boel netjes in elkarr te krijgen en in de verf te zetten, draaiden ze gisterenavond laat eindelijk
Eerst natuurlijk ervoor zorgen dat versterkers op elkaar efgestemd raken en dipoolcorrectie instellen... Dat moet dan op gehoor, want meten kan ik niet. Maar na een half uurtje pielen, klonk het al heel fijn. Nu staan ze te spelen en heb ik het idee dat ze best al netjes afgesteld zijn.
Eerste indruk: uitermate aangenaam

Laag is ook nu weer erg mooi en behoorlijk strakker dan de passieve versie. Logisch ook, met een kantelpunt op 150hz ipv 450hz.
Wat overigens niet wil zeggen dat er geen laag is. Sterker nog, ik heb het idee dat het een stukkie cleaner klinkt.
Dan de Tang Band. Ook een heel fijne driver. In eerste instantie mis ik tov de Jordan een 'sprankeltje'. Wellicht is het de bekende 'up' in het midden van de Jordan. Of ben ik na 8 jaar gewoon gewend geraakt aan het Jordan soundje. Ze staan natuurlijk wel bekend om erg goede stemweergave.
Hoe het ook zij, nu ik een paar uurtjes naar de TB's aan het luisteren ben, raakt de eerste gedachte alweer wat op de achtergrond... Misschien nog eens een paar extra baffletjes maken voor de Jordans. Kan ik natuurlijk altijd nog vergelijken.