Zo, vandaag weer flink wat tijd aan het filter gesleuteld. Doordat ik nu de nieuwe motorpot kwijt moest paste het hele verhaal niet meer en kon behalve de voeding alles weer eruit, inclusief de gehele achterkant...
Maar goed, relaisprimt weer een plek, fillterprint zelf een stukkie verschoven en de motorpot met mkp's op een plaatje gezet en aan de uitgangen van het filter gezet. Die uitgangen heb ik overigens nu naar de onderkant van het filter pcb verplaatst. Ziet er wel zo netjes uit.
Morgen eerst weer wat spulletjes regelen zodat ik ook het switchboard en de volumeprint kan monteren. Nu nog het internet afschuimen voor de juiste knoppen voor de Alps, het input schakelaartje en de vier Vishay's.