Als je oren zijn ingespeeld...Tommy schreef:
De nieuwe interlinks geven een schoner, breder en dieper geluidsbeeld. De "sssssss" is wel weer terug van weggeweest maar dat zal hopelijk nog wel wegtrekken.
Mooi project hoor!
Moderator: Beheerdersteam
Als je oren zijn ingespeeld...Tommy schreef:
De nieuwe interlinks geven een schoner, breder en dieper geluidsbeeld. De "sssssss" is wel weer terug van weggeweest maar dat zal hopelijk nog wel wegtrekken.
ik moest helemaal kijken onder citaat om te lezen wat er staatray5150 schreef:Mooi afgewerkt, en goed doordacht ingericht.![]()
Maar je kan er donder op zeggen dat je commentaar gaat krijgen op die kleur van de schroeven aan de achterkant...![]()