Voor de spdif-in heb ik diverse bronnen gebruikt: EMU 1212m & 1616m, Asus Essence ST, Asus D2X, Roland Quad Capture, WaveIO.Taita schreef:Als ik het goed begrijp heb je de USB via je PC gevoed. Waar kwam het digital in signaal (spdif neem ik aan) vandaan? Heb je dezelfde bron gebruikt om de ingangen te vergelijken?
Ik was overigens van plan om als bron Android USB audio te gebruiken. Is daar ook veel storing te verwachten?
Dat zijn dus 3 interne geluidskaarten, 1 interne geluidskaart met breakout box, externe usb geluidskaart en een usb naar spdif 'board'.
De usb ingang heb ik getest met 2 PC's en een laptop.
Daarvan heeft de laptop een relatief schone USB, zeker wanneer deze alleen op de accu werkt.
Maar de spdif-in klinkt gewoon een stuk beter, ongeacht de bron (tussen de spdif bronnen is ook een verschil te merken, maar lang niet zo groot als spdif-in v.s. usb-in).
Ik moet er wel bijvertellen dat ik een van de eerste modellen heb en dat er intussen al een aantal revisies zijn geweest.
Er bestaat dus de kans dat de usb ingang inmiddels verbeterd is, maar daar kun je het beste contact over opnemen met Hypex.
Persoonlijk zou ik de module sowieso eerst gewoon proberen, wie weet is de kwaliteit goed genoegTaita schreef:Al met al maakt dit de as2.100 wel aanmerkelijk minder aantrekkelijk voor mij, ik moet dan ook nog investeren in een streamer
Overigens is de USB in van de 2x4 miniDSP nog veel erger. Daar komt echt alle storing glashard doorheen.
Zit je met hetzelfde euvel van een losse streamer.
Hoezo zou de PSC2.400 niet in te zetten zijn als stereoversterker? Hoe het USB gedeelte daarvan verder is, weet ik alleen niet.Taita schreef:Ik heb ook nog even gedacht aan een psc2.400 en deze inzetten als normale stereoversterker, maar dat lukt ook niet begrijp ik, jammer.