Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door RobertD »

Later meer, we gaan nu eerst naar Menno van der Veen luisteren.
Bijlagen
WP_20141004_001.jpg
WP_20141004_004.jpg
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door ray5150 »

Staan ze nou onderste boven ?? :shock: :shock:
(Die tbc dingen van Dre.)
Laatst gewijzigd door ray5150 op za 04 okt 2014, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door audiomanics »

Ik kan me wel plaatjes herinneren waarbij de tafel niet meer zichtbaar was door alle luidsprekers die er voor stonden..

Kees
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door pappaleo »

Die staan nu netjes aan de zijkant opgesteld.

Nu spelend:
Bijlagen
IMAG0763.jpg
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door pappaleo »

En de laatste kandidaat: ovni
Bijlagen
IMAG0764.jpg
IMAG0765.jpg
IMAG0767.jpg
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door ray5150 »

Mooi spul ! :goedzo:
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Ivo »

Nou, ik was dus onderweg, beetje laat, en ben bij Joure even gestopt om een broodje te kopen. Ik bleek mijn portemonnee niet bij me te hebben. Godzijdank heb ik even gekeken en geschat hoeveel kilometer ik nog kon rijden op de diesel die er in de tank over was en besloot maar direct om te keren. Ik heb het net naar huis gered op de reservevoorraad... Ik zal de donatie ivm Nescio maar gewoon overmaken, jammer dat ik niet mee kon dingen.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door pappaleo »

Experimentje ivm de plaatsing:
Bijlagen
IMAG0768.jpg
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Kappa7 »

En deze bron wordt nu gebruikt een hele opluchting ff geen streamer
Bijlagen
20141004_155637.jpg
Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1762
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door sander1238 »

en is er al een winnaar bekend?
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door bas focal m180 »

sander1238 schreef:
en is er al een winnaar bekend?
Al 2 minuten voor jouw post bekend gemaakt. :lol:
Gebruikersavatar
Dalojan
In memoriam †
Berichten: 555
Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
Locatie: Oosterwolde
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Dalojan »

Iedereen hartelijke dank voor de leuke luister dag in Beetsterswaag.
Veel moois gezien en gehoord wel opvallend dat er weinig zelfbouw elektronica aanwezig was voor demo, wel leuk de Raspberry streamers. Mooi spul voor een leuke prijs en nodigt echt uit tot creativiteit. Zal het leuk kunnen doen als NAS en een tweede als speler.

Groetsz,
Jan
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Kappa7 »

Ook weer een gezellige dag gehad en mooie dingen gezien en gehoord.
De compacte glimmende 2 weg speakers waren de verassing van de dag en zagen er super afgewerkt uit :goedzo: :goedzo: .
Verder was de lezing van Menno leuk en ging over de problemen die hij was tegen gekomen bij het maken van een 1 pitter wat een contest was bij de ETF in 2012.
Er werd ingegaan op de kwaliteit van de trafo en wat daarbij de problemen zijn bij het ontwerpen.
Verder wil ik Barry nog bedanken voor de mooie lab voeding, die ga ik vanavond eens uit proberen. :dank: :dank: verder het belangrijkste deel heel veel met leden staan praten. Altijd weer gezellig om eens direct met elkaar te praten. :bakkie:
Gebruikersavatar
democles
Berichten: 6144
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:08
Locatie: Appingedam

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door democles »

verder het belangrijkste deel heel veel met leden staan praten. Altijd weer gezellig om eens direct met elkaar te praten. :bakkie:
Ja,was weer gezellig jongens :goedzo:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door FR_Aad »

Was weer een leuke dag!
Dank,
Aad
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Henkjan »

Absoluut weer een zeer geslaagde luisterdag :dank:
Op naar het 2e lustrum in 2015 :proost:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door hannesie »

Kappa7 schreef:
En deze bron wordt nu gebruikt een hele opluchting ff geen streamer
Dat was toch het meest een CD speler.

Het Cubie boardje heeft even aan de luidsprekers (TBC) van dre gehangen, 2 nummers?, en op het laatst even het vergelijk tussen analoog (Platenspeler) en de Geripte CD (Streaming). :mrgreen:
Verder alleen te zien maar niet te horen. :lol: :sure:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Kappa7 »

hannesie schreef:
Kappa7 schreef:
En deze bron wordt nu gebruikt een hele opluchting ff geen digitaal geweld.
Dat was toch het meest een CD speler.

Het Cubie boardje heeft even aan de luidsprekers (TBC) van dre gehangen, 2 nummers?, en op het laatst even het vergelijk tussen analoog (Platenspeler) en de Geripte CD (Streaming). :mrgreen:
Verder alleen te zien maar niet te horen. :lol: :sure:
Natuurlijk je hebt gelijk zal het meteen bij dezen rectificeren. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Kappa7 op za 04 okt 2014, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door FR_Aad »

hannesie schreef:
Kappa7 schreef:
En deze bron wordt nu gebruikt een hele opluchting ff geen streamer
Dat was toch het meest een CD speler.

Het Cubie boardje heeft even aan de luidsprekers (TBC) van dre gehangen, 2 nummers?, en op het laatst even het vergelijk tussen analoog (Platenspeler) en de Geripte CD (Streaming). :mrgreen:
Verder alleen te zien maar niet te horen. :lol: :sure:

:lagge: :lagge:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door hannesie »

Correctie, de Jijbuis geeft toch nog even het moment van de herhaling van het nummer van Dre, op de 1 buisgebakje van Menno. :rofl:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Barry2001 »

Ook een leuke dag gehad, organisatie en deelnemers bedankt!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Barry2001 »

audiomanics schreef:
Ik kan me wel plaatjes herinneren waarbij de tafel niet meer zichtbaar was door alle luidsprekers die er voor stonden..

Kees
Ik kan me ook jaren herinneren dat jij aanwezig was. Gaat niet vanzelf zo'n dag he, heeft deelnemers nodig.
Gebruikersavatar
rjmulder
Berichten: 1187
Lid geworden op: wo 04 apr 2012, 22:47
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door rjmulder »

Iedereen bedankt voor de leuke en vooral gezellige dag.
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door pappaleo »

Het was zeker een gezellige dag. Dank aan de organisatie. :goedzo:

Achteraf ben ik nog even doorgereden naar ds23man om een bakkie te doen en even bij te kletsen. Daar ook nog even de ultrazooom beluisterd in hun natuurlijke habitat. Wow. :goeie: :goeie:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door dre »

Dus daar klink het echt top?
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”