Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Later meer, we gaan nu eerst naar Menno van der Veen luisteren.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Staan ze nou onderste boven ??

(Die tbc dingen van Dre.)
(Die tbc dingen van Dre.)
Laatst gewijzigd door ray5150 op za 04 okt 2014, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik kan me wel plaatjes herinneren waarbij de tafel niet meer zichtbaar was door alle luidsprekers die er voor stonden..
Kees
Kees
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Die staan nu netjes aan de zijkant opgesteld.
Nu spelend:
Nu spelend:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Nou, ik was dus onderweg, beetje laat, en ben bij Joure even gestopt om een broodje te kopen. Ik bleek mijn portemonnee niet bij me te hebben. Godzijdank heb ik even gekeken en geschat hoeveel kilometer ik nog kon rijden op de diesel die er in de tank over was en besloot maar direct om te keren. Ik heb het net naar huis gered op de reservevoorraad... Ik zal de donatie ivm Nescio maar gewoon overmaken, jammer dat ik niet mee kon dingen.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
En deze bron wordt nu gebruikt een hele opluchting ff geen streamer
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
en is er al een winnaar bekend?
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Al 2 minuten voor jouw post bekend gemaakt.sander1238 schreef:en is er al een winnaar bekend?
- Dalojan
- In memoriam †
- Berichten: 555
- Lid geworden op: do 12 aug 2010, 19:30
- Locatie: Oosterwolde
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Iedereen hartelijke dank voor de leuke luister dag in Beetsterswaag.
Veel moois gezien en gehoord wel opvallend dat er weinig zelfbouw elektronica aanwezig was voor demo, wel leuk de Raspberry streamers. Mooi spul voor een leuke prijs en nodigt echt uit tot creativiteit. Zal het leuk kunnen doen als NAS en een tweede als speler.
Groetsz,
Jan
Veel moois gezien en gehoord wel opvallend dat er weinig zelfbouw elektronica aanwezig was voor demo, wel leuk de Raspberry streamers. Mooi spul voor een leuke prijs en nodigt echt uit tot creativiteit. Zal het leuk kunnen doen als NAS en een tweede als speler.
Groetsz,
Jan
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ook weer een gezellige dag gehad en mooie dingen gezien en gehoord.
De compacte glimmende 2 weg speakers waren de verassing van de dag en zagen er super afgewerkt uit
.
Verder was de lezing van Menno leuk en ging over de problemen die hij was tegen gekomen bij het maken van een 1 pitter wat een contest was bij de ETF in 2012.
Er werd ingegaan op de kwaliteit van de trafo en wat daarbij de problemen zijn bij het ontwerpen.
Verder wil ik Barry nog bedanken voor de mooie lab voeding, die ga ik vanavond eens uit proberen.
verder het belangrijkste deel heel veel met leden staan praten. Altijd weer gezellig om eens direct met elkaar te praten. 
De compacte glimmende 2 weg speakers waren de verassing van de dag en zagen er super afgewerkt uit
Verder was de lezing van Menno leuk en ging over de problemen die hij was tegen gekomen bij het maken van een 1 pitter wat een contest was bij de ETF in 2012.
Er werd ingegaan op de kwaliteit van de trafo en wat daarbij de problemen zijn bij het ontwerpen.
Verder wil ik Barry nog bedanken voor de mooie lab voeding, die ga ik vanavond eens uit proberen.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ja,was weer gezellig jongensverder het belangrijkste deel heel veel met leden staan praten. Altijd weer gezellig om eens direct met elkaar te praten.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Was weer een leuke dag!
Dank,
Aad
Dank,
Aad
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Absoluut weer een zeer geslaagde luisterdag
Op naar het 2e lustrum in 2015
Op naar het 2e lustrum in 2015
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Dat was toch het meest een CD speler.Kappa7 schreef:En deze bron wordt nu gebruikt een hele opluchting ff geen streamer
Het Cubie boardje heeft even aan de luidsprekers (TBC) van dre gehangen, 2 nummers?, en op het laatst even het vergelijk tussen analoog (Platenspeler) en de Geripte CD (Streaming).
Verder alleen te zien maar niet te horen.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Natuurlijk je hebt gelijk zal het meteen bij dezen rectificeren.hannesie schreef:Dat was toch het meest een CD speler.Kappa7 schreef:En deze bron wordt nu gebruikt een hele opluchting ff geen digitaal geweld.
Het Cubie boardje heeft even aan de luidsprekers (TBC) van dre gehangen, 2 nummers?, en op het laatst even het vergelijk tussen analoog (Platenspeler) en de Geripte CD (Streaming).
Verder alleen te zien maar niet te horen.![]()
Laatst gewijzigd door Kappa7 op za 04 okt 2014, 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
hannesie schreef:Dat was toch het meest een CD speler.Kappa7 schreef:En deze bron wordt nu gebruikt een hele opluchting ff geen streamer
Het Cubie boardje heeft even aan de luidsprekers (TBC) van dre gehangen, 2 nummers?, en op het laatst even het vergelijk tussen analoog (Platenspeler) en de Geripte CD (Streaming).
Verder alleen te zien maar niet te horen.![]()
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Correctie, de Jijbuis geeft toch nog even het moment van de herhaling van het nummer van Dre, op de 1 buisgebakje van Menno. 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ook een leuke dag gehad, organisatie en deelnemers bedankt!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik kan me ook jaren herinneren dat jij aanwezig was. Gaat niet vanzelf zo'n dag he, heeft deelnemers nodig.audiomanics schreef:Ik kan me wel plaatjes herinneren waarbij de tafel niet meer zichtbaar was door alle luidsprekers die er voor stonden..
Kees
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Iedereen bedankt voor de leuke en vooral gezellige dag.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Het was zeker een gezellige dag. Dank aan de organisatie. 
Achteraf ben ik nog even doorgereden naar ds23man om een bakkie te doen en even bij te kletsen. Daar ook nog even de ultrazooom beluisterd in hun natuurlijke habitat. Wow.

Achteraf ben ik nog even doorgereden naar ds23man om een bakkie te doen en even bij te kletsen. Daar ook nog even de ultrazooom beluisterd in hun natuurlijke habitat. Wow.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Dus daar klink het echt top?
