Een mooi voornemen in ieder geval!pappaleo schreef:Door terug te fietsen met een Nescio op mijn rug?dre schreef:Het voordeel is dat je zaterdag het tegendeel kan bewijzen!pappaleo schreef:Ik heb gisteren even getwijfeld of ik zou reageren.![]()
![]()
Ik heb dit op mijn werk dagelijks te verduren![]()
Nu hier dus ook![]()
![]()
![]()
![]()
Youth is not a time of life; it is a state of mind
Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik zou graag komen maar kan helaas niet... Mischien de volgende luisterdag in het noorden.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik kom luisteren.
Weet nog niet of ik de heledag er ben maar kom zeker even langs.
Ik zie net dat Meno ook komt, leuk ik heb hem al even niet meer gezien.
Weet nog niet of ik de heledag er ben maar kom zeker even langs.
Ik zie net dat Meno ook komt, leuk ik heb hem al even niet meer gezien.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik ben ook van de partij, even denken wat ik in mijn rugzak zal meenemen 
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
cool schreef:Ik ben ook van de partij, even denken wat ik in mijn rugzak zal meenemen
Broodje kaas?
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik had al gemeld dat ik van de partij zou zijn, maar moet ik nog iets meenemen?
De deelnemerslijst is inmiddels al wat langer dan op de 1e pagina van dit topic staat, misschien nog even aanpassen?
Geeft Menno v.d. Veen zijn lezing zonder daarvoor kosten in rekening te brengen?
De deelnemerslijst is inmiddels al wat langer dan op de 1e pagina van dit topic staat, misschien nog even aanpassen?
Geeft Menno v.d. Veen zijn lezing zonder daarvoor kosten in rekening te brengen?
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik zie net op de 1e pagina het bericht, dat Ytzen aan gaf dat de streamers vorig jaar teveel waren,
, nu dus CD's of ik mag dan wel nog Class D met Raspbarry?
Overzicht van de apparatuur/luidsprekerkasten/sets is dan ook wel handig.
Overzicht van de apparatuur/luidsprekerkasten/sets is dan ook wel handig.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Helaas moet ik mij afmelden vanwege een familie bijeenkomst a.s. zaterdag. Jammer, had mij er wel op verheugd. I.i.g. een fijne, gezellige en leerzame samenkomst gewenst.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Zoals het nu lijkt wordt het zaterdag redelijk weer.........
Gezien de ds-man in de lappenmand ligt,,(STERKTE
),en ik dit eigenlijk niet wil missen,vooral de rook pauzes
Kom ik zelf op de motor,kan dus niets meenemen
afgezien van een rugzakje..........
Tot dan.
Gezien de ds-man in de lappenmand ligt,,(STERKTE
Kom ik zelf op de motor,kan dus niets meenemen
afgezien van een rugzakje..........
Tot dan.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Daar is een vrij simpele en betaalbare oplossing voor...:democles schreef:Kom ik zelf op de motor,kan dus niets meenemen![]()
afgezien van een rugzakje..........![]()
http://www.uraldnepr.nl/
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Hans zou zeggen leef je uithannesie schreef:Ik kom ook, en neem dan wel wat muziek mee op de server, wifi e.d. en dan de Class D AMP op de Raspberry, 2 x 25 W en wat van dat andere minipc grut, kan je het ook eens van dichtbij bekijken.
linkje
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 8#p1702928
Eventueel kan ik ook DSD files en DAC meenemen, mogen jullie zeggen.
Of alles tijdens de luistersessies gebruikt gaat worden durf ik ni niet te zeggen..
Maar audiospulletjes van dichtbij bekijken is altijd leuk toch ....
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Jammer Peter !!Pjotr schreef:Helaas moet ik mij afmelden vanwege een familie bijeenkomst a.s. zaterdag. Jammer, had mij er wel op verheugd. I.i.g. een fijne, gezellige en leerzame samenkomst gewenst.
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
RobertD schreef:Ik had al gemeld dat ik van de partij zou zijn, maar moet ik nog iets meenemen?
De deelnemerslijst is inmiddels al wat langer dan op de 1e pagina van dit topic staat, misschien nog even aanpassen?
Geeft Menno v.d. Veen zijn lezing zonder daarvoor kosten in rekening te brengen?
Lijsten zijn aangepast !!!
aanpassen is altijd mogelijk
geef het even aan mij door
- corto maltese
- Berichten: 14
- Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 9:43
- Locatie: santpoort
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
lk kom ook, luisteren.
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik kom ook en neem mee de Parure mkII met filter wijzigingen t.o.v. voorlaatste Watershow te Earnewoude.
Bezetting Davis 13cm en Jantzen 28mm tweeter.
Groet,
Gerjan
Bezetting Davis 13cm en Jantzen 28mm tweeter.
Groet,
Gerjan
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik ben benieuwd!
Het inpakken gaat beginnen,dus ik ben er klaar voor!
Het inpakken gaat beginnen,dus ik ben er klaar voor!
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Ik kom meedoen aan de loterij. 
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Lijsten zijn aangepast !!!
aanpassen is altijd mogelijk
geef het even aan mij door
aanpassen is altijd mogelijk
geef het even aan mij door
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
De breedband speakers komen helaas niet mee, nieuwe unit is nog niet binnen
Ik neem daarom de Ciare monitor speakers maar mee
Ik neem daarom de Ciare monitor speakers maar mee
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Allen,
Ik moetmij helaas afmelden, ik ben net met een speaker van de een na onderste tree van de trap gevallen mijn speaker zit er goed uit, maar ik niet.
Eerts maar langs de dokter.
Mvg,
Joris weijters
Ik moetmij helaas afmelden, ik ben net met een speaker van de een na onderste tree van de trap gevallen mijn speaker zit er goed uit, maar ik niet.
Mvg,
Joris weijters
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Sterkte Joris!
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Sterkte Joris. Jammer dat je er niet bij bent morgen, had graag de solo201 willen horen, te meer omdat mijn breedband speakers met de Ciare HX201 units nog niet klaar zijnmolekuul schreef:Allen,
Ik moetmij helaas afmelden, ik ben net met een speaker van de een na onderste tree van de trap gevallen mijn speaker zit er goed uit, maar ik niet.Eerts maar langs de dokter.
Mvg,
Joris weijters
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
sterkte Joris, hopelijk valt t mee
zo, even zien of ik niets vergeet: tas met LPs, tas met ncore&cd-speler, broodtrommeltje, en dan was er toch nog wat?
zo, even zien of ik niets vergeet: tas met LPs, tas met ncore&cd-speler, broodtrommeltje, en dan was er toch nog wat?
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
Volgens de lijst:
Henkjan neemt mee: CD speler , streaming media SB Touch en amp Ncore speakers Nescio's (Verloting !!!!)
Henkjan neemt mee: CD speler , streaming media SB Touch en amp Ncore speakers Nescio's (Verloting !!!!)
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden
btw: neemt er nog iemand een DAC mee?
