Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door dre »

pappaleo schreef:
dre schreef:
pappaleo schreef:
Ik heb gisteren even getwijfeld of ik zou reageren. :shock: :shock:

Ik heb dit op mijn werk dagelijks te verduren :roll:
Nu hier dus ook :relax:
Het voordeel is dat je zaterdag het tegendeel kan bewijzen! :yeah:
Door terug te fietsen met een Nescio op mijn rug? :rock:

:rofl: :rofl: :rofl:
Youth is not a time of life; it is a state of mind
Een mooi voornemen in ieder geval! :mrgreen:
Gebruikersavatar
nxs77
Berichten: 1073
Lid geworden op: za 06 mar 2010, 1:47
Locatie: Berlikum
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door nxs77 »

Ik zou graag komen maar kan helaas niet... Mischien de volgende luisterdag in het noorden.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Kappa7 »

Ik kom luisteren.

Weet nog niet of ik de heledag er ben maar kom zeker even langs.
Ik zie net dat Meno ook komt, leuk ik heb hem al even niet meer gezien.
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door cool »

Ik ben ook van de partij, even denken wat ik in mijn rugzak zal meenemen :think:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door FR_Aad »

cool schreef:
Ik ben ook van de partij, even denken wat ik in mijn rugzak zal meenemen :think:

Broodje kaas?
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door RobertD »

Ik had al gemeld dat ik van de partij zou zijn, maar moet ik nog iets meenemen?

De deelnemerslijst is inmiddels al wat langer dan op de 1e pagina van dit topic staat, misschien nog even aanpassen?

Geeft Menno v.d. Veen zijn lezing zonder daarvoor kosten in rekening te brengen?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door hannesie »

Ik zie net op de 1e pagina het bericht, dat Ytzen aan gaf dat de streamers vorig jaar teveel waren, :hide: , nu dus CD's of ik mag dan wel nog Class D met Raspbarry?

Overzicht van de apparatuur/luidsprekerkasten/sets is dan ook wel handig. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36748
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Pjotr »

Helaas moet ik mij afmelden vanwege een familie bijeenkomst a.s. zaterdag. Jammer, had mij er wel op verheugd. I.i.g. een fijne, gezellige en leerzame samenkomst gewenst.
Gebruikersavatar
democles
Berichten: 6144
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:08
Locatie: Appingedam

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door democles »

Zoals het nu lijkt wordt het zaterdag redelijk weer......... :mrgreen:

Gezien de ds-man in de lappenmand ligt,,(STERKTE :( ),en ik dit eigenlijk niet wil missen,vooral de rook pauzes :goedzo: :hide:

Kom ik zelf op de motor,kan dus niets meenemen :-s
afgezien van een rugzakje.......... :mrgreen:

Tot dan.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door ray5150 »

democles schreef:
Kom ik zelf op de motor,kan dus niets meenemen :-s
afgezien van een rugzakje.......... :mrgreen:
Daar is een vrij simpele en betaalbare oplossing voor...:
http://www.uraldnepr.nl/

:lol: :mrgreen:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door weidok »

hannesie schreef:
Ik kom ook, en neem dan wel wat muziek mee op de server, wifi e.d. en dan de Class D AMP op de Raspberry, 2 x 25 W en wat van dat andere minipc grut, kan je het ook eens van dichtbij bekijken.

linkje
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 8#p1702928


Eventueel kan ik ook DSD files en DAC meenemen, mogen jullie zeggen. :lol:
Hans zou zeggen leef je uit :)
Of alles tijdens de luistersessies gebruikt gaat worden durf ik ni niet te zeggen..
Maar audiospulletjes van dichtbij bekijken is altijd leuk toch ....
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door weidok »

Pjotr schreef:
Helaas moet ik mij afmelden vanwege een familie bijeenkomst a.s. zaterdag. Jammer, had mij er wel op verheugd. I.i.g. een fijne, gezellige en leerzame samenkomst gewenst.
Jammer Peter !!
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door weidok »

RobertD schreef:
Ik had al gemeld dat ik van de partij zou zijn, maar moet ik nog iets meenemen?

De deelnemerslijst is inmiddels al wat langer dan op de 1e pagina van dit topic staat, misschien nog even aanpassen?

Geeft Menno v.d. Veen zijn lezing zonder daarvoor kosten in rekening te brengen?

Lijsten zijn aangepast !!!
aanpassen is altijd mogelijk
geef het even aan mij door


:regels:
Gebruikersavatar
corto maltese
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 06 feb 2011, 9:43
Locatie: santpoort
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door corto maltese »

lk kom ook, luisteren.
Gebruikersavatar
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436
Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Mtraxx »

Ik kom ook en neem mee de Parure mkII met filter wijzigingen t.o.v. voorlaatste Watershow te Earnewoude.

Bezetting Davis 13cm en Jantzen 28mm tweeter.

Groet,

Gerjan
Bijlagen
2014-09-02 16.12.26.jpg
2014-09-02 16.13.49.jpg
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door dre »

Ik ben benieuwd!

Het inpakken gaat beginnen,dus ik ben er klaar voor! 8)
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Ivo »

Ik kom meedoen aan de loterij. :)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door weidok »

Lijsten zijn aangepast !!!
aanpassen is altijd mogelijk
geef het even aan mij door
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Zweitse »

De breedband speakers komen helaas niet mee, nieuwe unit is nog niet binnen :evil:
Ik neem daarom de Ciare monitor speakers maar mee :mrgreen:
Bijlagen
Ciare 00.jpg
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door molekuul »

Allen,

Ik moetmij helaas afmelden, ik ben net met een speaker van de een na onderste tree van de trap gevallen mijn speaker zit er goed uit, maar ik niet. :? Eerts maar langs de dokter.

Mvg,

Joris weijters
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door FR_Aad »

Sterkte Joris!
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Zweitse »

molekuul schreef:
Allen,

Ik moetmij helaas afmelden, ik ben net met een speaker van de een na onderste tree van de trap gevallen mijn speaker zit er goed uit, maar ik niet. :? Eerts maar langs de dokter.

Mvg,

Joris weijters
Sterkte Joris. Jammer dat je er niet bij bent morgen, had graag de solo201 willen horen, te meer omdat mijn breedband speakers met de Ciare HX201 units nog niet klaar zijn :evil:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Henkjan »

sterkte Joris, hopelijk valt t mee


zo, even zien of ik niets vergeet: tas met LPs, tas met ncore&cd-speler, broodtrommeltje, en dan was er toch nog wat?
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door cool »

Volgens de lijst:
Henkjan neemt mee: CD speler , streaming media SB Touch en amp Ncore speakers Nescio's (Verloting !!!!)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Zaterdag 4 okt 2014 9 de ZBA luisterdag vh Noorden

Bericht door Henkjan »

btw: neemt er nog iemand een DAC mee?
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”