ds23man schreef:Hoop dat je een bosje bloemen hebt klaarliggen voor je vrouw!

Damn... lees ik nu pas.. Had ik beter gedaan.. nu was de verrassing van de nieuwe aanwinst in de woonkamer geen aanleiding tot veel vrolijkheid zullen we maar zeggen...
Barry2001 schreef:Prachtige luidsprekers geworden! Echt het idee van het type dat je bij concerten veel boven het podium ziet hangen, PA. Kun je nog steeds verschil tussen rechts en links waarnemen? If yes, is er geen handige manier (meten) om de aangesloten luidsprekers langs te kunnen gaan om te zien of er wat omgedraaid is?
Wel is het jammer dat het originele idee (inklapbaar) er niet is gekomen, maar de noodzaak is er ook wat minder als ik je zo begrijp, met ouder wordende kinderen, en een vrouw die aan het idee went

Het verschil links rechts zit er nog steeds, maar helemaal begrijpen doe ik het nog niet. Het zou mij niets verbazen als het in de versterker niet helemaal tof zit zeg maar.. is al een oud beestje (en geen topper).. Ik morgen links en rechts eens omwisselen, kijken wat er dan gebeurt. Als het zo blijft zijn het de luidsprekers, als het mee verhuist de boxen.
Het inklapbare kan nog erg makkelijk toegevoegd worden, kwestie van twee scharnieren per kant. Maar de gedachte van het opbergen wordt helemaal niets. Die dingen zijn absoluut niet te tillen. Ook al klap je ze in, optillen en wegzetten is er niet bij.
Overigens, een vrouw die aan het idee went... dat moet nog maar even blijken... Als dat niet gaat gebeuren zijn er nog wel wat opties. Of ik verbouw de garage tot luisterkamer/werkkamer, (zeg maar gewoon Mancave

) of ik haal de subs achter de hoge kasten weg en schuif de mid/hoog kasten tegen de muur. Dan staan ze minder prominent in de kamer. Dan moet ik de subs elders wegmoffelen. (of die 15inch exodus audio gebruiken die nog steeds onder het plateau ligt

hoewel ik moet zeggen dat de bas van deze twee XXLS-en beter klinkt dan die ene 15inch woofer. Minder nadruk op de staande golven in de ruimte)
Time will tell..
cobaltjeh schreef:Indrukwekkende speakers, en erg netjes afgewerkt!

Thanks... en dan zijn ze nog niet eens af haha.. Die subkasten moeten nog gefineerd worden...