Denk dat ik voor de Nova ga ..wouter schreef:http://www.swanspeaker.com/product/htm/view.asp?id=21
Die midrange heeft een mooie impedantieplot zonder narigheden of hoog viscose ferrofluit. Het lijkt op een fs van 720 ongeveer.
Lijkt me een Tweeter Midrange combi met de Hi-Vi DMB-A
Zeker vanwege die impedantie zou ik overwegen:
- Impedantie per LCR filteren.
- 2x fs als vroegste overname frequentie...
Dat is erg hoog voor een 5 cm dome
83,-![]()
Lijkt me geen betere resultaten geven dan bijvoorbeeld een 1" tweeter combineren met de Nova 2" dome die ik poste. Of een scanspeak 5F
Of andere 2" fullrange...
Iemand meetfiles van de Nova domemiddentoner ????
Op een duits forum staan ze wel maar dat alleen voor leden
