Gerrit schreef:De afscherming is op deze manier wel aangesloten (aan één kant) en kan z'n werk doen maar wordt niet gebruikt voor het signaal, dat gaat alleen door de rode en witte draad. Zoals Richard ook al aangaf wordt dit bij tulp kabels (RCA) ook vaak zo gedaan, de kant waar de afscherming is aangesloten is dan gemarkeerd.
Gerrit
Oke bedankt.
Het wezenloze is wel dat de brom weg is ,wie het snapt mag het zeggen .
Heb van alles in en uitgeschakeld om te kijken of dat invloed heeft maar
Heb in ieder geval één kabel aangepast mocht de brom terugkomen dan weet ik of het verschil maakt bij die ene unit
Hallo Richard.richard schreef:Om brom te verminderen wil het ook wel eens helpen om de polariteit van de netsnoeren te wisselen. Je kan eventueel met een multimeter het spanningsverschil (AC) tussen de componenten meten en de stekkers net zo lang wisselen tot deze spanning minimaal is. De interlinks hierbij natuurlijk niet aansluiten.
Maar zo'n DCN28 heeft toch een eurochassisdeel met randaarde, moet je die niet op een geaard wandcontactdoos aansluiten?
eigenlijk wel maar die heb ik daar niet voor handen ,het is een jaren zeventig woning .
Geeft verder niets ik heb aardlekschakelaars .
Ik ga het ooit wel aanpassen en uitbreiden maar dat is toekomst.
Bedank voor het complimentbas focal m180 schreef:Zó dat gaat de goede kant op.
Ik moet toegeven nu ik ze zo zie staan begin ik ze steeds mooier te vinden.
Ik ben ook heel blijjeroen_d schreef:Het leukste van deze pagina blijft toch wel de beginpost met dat blije hoofd.
Met die opmerking van Jeroen kun je nog wat kanten op maar deze lijkt mij lullig bedoeldWalt schreef:En met op 2 de aanblik van die mooie AT midlaag units.
Groetjes Walter
In ieder geval voor de mensen die wel wel mooi vinden en geïnteresseerd zijn heb ik nog wat detail plaatjes gemaakt samen met het nieuwe meubel.