al lekker aan het luisteren .
op zich valt het al zeker niet tegen .
heb nog een test file van JM lab met drumstel daarbij lijkt er wel een echt drumstel in de kamer te staan
snel en strak.
ik kan er al met plezier naar luisteren het laag moet nog wel wat strakker dat merk je met basgitaar, en de transparantie moet beter .
heb ook een flinke bult bij 50 hrtz ,zal de ruimte wel zijn .
valt op dat het niet heel kritisch is voor opnames wat op zich een goed teken is.
wat wel jammer is dat ik nieuwe kabels moet maken tussen voor en eindversterkers.
ik had gebalanceerde kabel gekocht echter de eindtrappen zijn singel ended .
Wist ik niet en had de kabel al in huis.
ik heb dus de mantel niet aan kunnen sluiten .
deze kabel dus .
nu heb ik dus acht prachtige antennes aan mijn eindversterkers hangen.
wat resulteerd in een brom wat opvalt wanneer ik geen muziek aan heb staan .
wanneer ik ze loskoppel is het stil ,ook met een gamma kabeltje er tussen trouwens.
maar ik wil wel wat beters .
wat is goed in zo,n geval coax of zoiets
Had overigens niet verwacht dat de mantel juist toep op zou pakken.
iemand hier ook ervaring mee en of suggesties wat de beste oplossing is???
voor beste oplossing.
Graag jullie mening
