10cm voor een MB 190E W201
Moderator: Beheerdersteam
10cm voor een MB 190E W201
Heeft er iemand goede ervaringen met standaard 10cm speakers voor in een auto?
M'n MB 190E W201 is uitgerust met een standaard Becker radio die ik ga vervangen door een wat moderne radio met minimaal een cd-speler max. 40W.
Ik ben opzoek naar goede 10cm luidsprekertjes die standaard in de handel zijn en te vervangen door de huidige oude.
M'n MB 190E W201 is uitgerust met een standaard Becker radio die ik ga vervangen door een wat moderne radio met minimaal een cd-speler max. 40W.
Ik ben opzoek naar goede 10cm luidsprekertjes die standaard in de handel zijn en te vervangen door de huidige oude.
Hoi Andre, ik begrijp wat je bedoeld maar dit zijn/worden de hoofdspeakers.dre schreef:ik filterde de kleine speakers meestal aan de onderkant af om de belastbaarheid nog enigsinds normaal te maken
Weet dondersgoed dat er niet veel uit 10-centimenters te halen valt.
Ben opzoek naar goede full-range 10cm speakertjes die zich voorin in het dashboard bevinden en nog een redelijk geluid geven, in iedergeval beter dan de huidige.
Hoi Henkjan, ik heb een stel mooie Focals op M.P. gezien, 80 euries worden ervoor gevraagd.Henkjan schreef:hoe zitten die gemonteerd? en zit dat een beetje uitgericht op de bestuurder?
een optie is een nette 10cm breedbander zoals de titanium tangband, een andere optie is een caraudio coax, bv een nette focal
Ze stralen omhoog, ze zitten ingeklemd, ik kan wel een foto maken van de huidige situatie.
http://link.marktplaats.nl/240394718
Hier wat foto's van de situatie.
De bestaande speaker en speakers die ik hier heb liggen.
Ik ben niet te spreken over de Pioneers en vraag me dan ook af of er betere zijn.....
Ik verwacht geen wonderen maar ik ben opzoek naar een stel qualiteits 10-centimenters.
De bestaande speaker en speakers die ik hier heb liggen.
Ik ben niet te spreken over de Pioneers en vraag me dan ook af of er betere zijn.....
Ik verwacht geen wonderen maar ik ben opzoek naar een stel qualiteits 10-centimenters.
Laatst gewijzigd door Lnsadnoh op zo 14 jun 2009, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
je bent welkom zou ik zeggendre schreef:dan is focal zeker een aanrader![]()
als je even goed zoekt kun je ze zeker beluisteren
edit: welkom ben je, maar k bedacht me net dat ik de radio uit de coupe heb... maar voor tijdelijk kan ik 'm vast wel ff voor je terugzetten
Hoi Teacher, ik ga eens kijken naar die Magnat.teacher schreef:Eentje die je zo over kan prikken is de magnat carfit 102.
Is een coaxje, en het voordeel is dat de tweeter niet zo hoog uitsteekt.
Btw, die becker die eruit gaat, welke is dat, en doe je hem weg?
De Becker Radio doe ik helaas niet weg.
Heej das een goed idee, vroeger ging ik ook altijd naar de Ceintuurbaan.ray5150 schreef:Hondasnl, ben je al bij Correct op de Ceintuurbaan wezen kijken?
Heeft een flinke collectie car-audio waaronder Magnat.
Off-topic: hoe monteer jij die foto's aan elkaar tot een geheel?
Ik gebruik een klein programmaatje, geen idee meer hoe ik er aan ben gekomen, genaamd: imagejoiner.exe icm Fast Image Resizer.
Werkt prima als de plaatjes niet al te groot zijn, kun je dan verkleinen met Fast Image Resizer.
http://pic.puretna.com/util/imagejoiner.exe
http://adionsoft.net/fastimageresize/Fa ... esizer.exe
Moet wel zeggen dat ik in geen jaren bij correct ben geweest. tegenwoordig zijn hier twee media-markt zaken in de buurt.
vroeger kwam ik er bijna maandelijks. heb er heel wat guldens achtergelaten.
In Schiedam, aan de Gustoweg was er toen ook een leuke car-audio zaak, maar ik weet de naam niet meer.
Bedankt voor het programmatje, ik ga er eens mee aan de slag.
vroeger kwam ik er bijna maandelijks. heb er heel wat guldens achtergelaten.
In Schiedam, aan de Gustoweg was er toen ook een leuke car-audio zaak, maar ik weet de naam niet meer.
Bedankt voor het programmatje, ik ga er eens mee aan de slag.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
zo heb ik het dus zitten, onder dat grotere rooster zit dus een 10cm woofertje, snoer van tweet gaat gewoon langs t roostertje, tweet zit met plakband vast (al 7 jaar, en dit is in de S2, m'n rode coupé met 270 paarden en minder veercomfort dan je CRX had, en t zit nog steeds prima op z'n plek)
die car hifi toko vlak bij station alexanderpolder vond ik wel een erg goede.
die car hifi toko vlak bij station alexanderpolder vond ik wel een erg goede.


