Bouw AFDAC-LB van Knuisje
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Bouw AFDAC-LB van Knuisje
Vandaag mailtje gekregen van DHL, moet 51€ betalen aan BTW en invoerrechten voor een kastje van 33€.
Hoe komen ze daar nu aan ?
Hoe komen ze daar nu aan ?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bouw AFDAC-LB van Knuisje
Gouden knoppen zeker?ronnydepony schreef:Vandaag mailtje gekregen van DHL, moet 51€ betalen aan BTW en invoerrechten voor een kastje van 33€.
Hoe komen ze daar nu aan ?
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Bouw AFDAC-LB van Knuisje
bij aliexpress, komt van China.
heb gevraagd hoe ze aan die berekening komen.
heb gevraagd hoe ze aan die berekening komen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bouw AFDAC-LB van Knuisje
BTW en invoerrechten gaan over aankoopbedrag en verzendkosten samen. en als die laatste niet staan gespecificeerd op de factuur (die bij het pakje moet zitten) dan neemt de vervoerder hun standaard tarieven aan
btdt
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Bouw AFDAC-LB van Knuisje
blijft wel nog altijd goedkoper dan een standaard behuizing en een front- en achterplaat laten bijmaken bij Schaeffer. 
Re: Bouw AFDAC-LB van Knuisje
Kun je niet de zending laten zitten,dat ze er hun plan mee trekken
.
Dan ,evt.met andere naam+adres, opnieuw bestellen.Kost minder als 't dan wel goed gaat
Anne
Dan ,evt.met andere naam+adres, opnieuw bestellen.Kost minder als 't dan wel goed gaat
Anne
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Bouw AFDAC-LB van Knuisje
was wel duurder met verzending.
ik wacht wel de mail af van DHL
ik wacht wel de mail af van DHL
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bouw AFDAC-LB van Knuisje
Ach, ben er ook wel eens mee op de koffie gekomen. Doet even pijn, daarna vooral genieten van de (zo te zien) mooie behuizing. Risico van het spel.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bouw AFDAC-LB van Knuisje
Daarom doe ik dit soort dingen nooit via DHL, zijn vriendjes van de douane.........
Re: Bouw AFDAC-LB van Knuisje
Dat soort kasten moeten toch ook wel binnen de EU te krijgen te zijn ?
Ik ga ervan uit dat je geen douane problemen kan krijgen, of zit ik er nu naast ?
Ik ga ervan uit dat je geen douane problemen kan krijgen, of zit ik er nu naast ?
Re: Bouw AFDAC-LB van Knuisje
Via 2-3 weken standaard verzending heb ik ook nog nooit douane problemen gehad.
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Bouw AFDAC-LB van Knuisje
was ik ook al van plan, nooit meer DHL als ik nog iets in het buitenland bestel.
Re: Bouw AFDAC-LB van Knuisje
Heb wel vaker gezien dat als er via DHL verzonden wordt er altijd invoer rechten betaald moet worden.
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Bouw AFDAC-LB van Knuisje
dan mag ik dus blij zijn dat mijn DAC-behuizing, ondertussen verkocht aan RobertD trouwens, niet onderschept is geweest.
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Bouw AFDAC-LB van Knuisje
durven ze dan nog vragen als het betaald is, kom je het halen of moeten we het leveren ?

- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Bouw AFDAC-LB van Knuisje
Ondanks alle perikelen vandaag het kastje ontvangen, ziet er zeer degelijk uit:
, zoals je ziet bestaat het voorste gedeelte uit 2 delen, kan je op het tweede deel aanpassingen doen om alles te doen passen.
Afmeting van de display-opening is :, dus een normaal displaytje past perfect.
Afmeting van de display-opening is :, dus een normaal displaytje past perfect.
