Dan bedoel je de midwoofer.ray5150 schreef:nu word een vermoeden weer als een stelling gepresenteerd...Theduboracle schreef:Die spannings regelaar kun je ook 2 keer parallel schakelen, dan is hij toch 2 A, of 6,8 enz.![]()
Wat moet ik zeggen, ik weet het niet.
Als je het wel weet ?
Ik weet niet hoe dat in de werklijkheid zal uitpakken.
Beter is natuurlijk een woofer van 200 euro maar dat is nogal een verschil in prijs, deze is 30 euro.
Ik kan ook mijn oude pioneers gebruiken die geven het zeker weer maar daarvan weet ik niet of het kast volume wel goed en optimaal zal zijn, en of de bas dan strak is of niet.
