Bill, ja opnieuw Bill
Moderator: Beheerdersteam
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Bill, ja opnieuw Bill
update:
pga2310 vanuit China is verzonden
kast van audiophonics is verzonden
vezendingsgegevens en bankgegevens ontvangen van ae-europe
pga2310 vanuit China is verzonden
kast van audiophonics is verzonden
vezendingsgegevens en bankgegevens ontvangen van ae-europe
Re: Bill, ja opnieuw Bill
Bij mij is er wat uit komen rollen, qua plannen. Nog niet eens alles. Diagnose is duidelijk: megalomanie.Zweitse schreef:Zeker, mijn hele hoofd zit vol met plannenronnydepony schreef:toekomstplannen Zweitse ?
krijgt iets dwangmatigs, zo.
Laatst gewijzigd door Jan Geert op ma 30 jun 2014, 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Bill, ja opnieuw Bill
De overtreffende trap
Heel mooi werk.Jan Geert
Sorry,werd even teruggefloten door mijn vrouw
Volgens haar zit ik er niet ver vanaf
Heel mooi werk.Jan Geert
Sorry,werd even teruggefloten door mijn vrouw
Volgens haar zit ik er niet ver vanaf
Re: Bill, ja opnieuw Bill
Mijn vrouw vindt dit gewoon helemaal leuk.
Zeldzaam exemplaar. Erg blij mee.
Zeldzaam exemplaar. Erg blij mee.
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Bill, ja opnieuw Bill
en straks een nieuw huis voor rond al moois te zetten, zie dat je plaatsgebrek krijgt

Re: Bill, ja opnieuw Bill
De CD ombouw aan het begin,vergeet het,haalt het niet meer bij de raspberry picore player.
Einde CD.............................
Einde CD.............................
Re: Bill, ja opnieuw Bill
democles schreef:De CD ombouw aan het begin,vergeet het,haalt het niet meer bij de raspberry picore player.
Einde CD.............................
een ander optie met de r-pi zou ook nog Volumio kunnen zijn. daar op heb ik nog een interface gemaakt om met OMXplayer video bestanden af te spelen.
oh lees nu dat piCorePlayer loopt van uit het RAM, dat is zeker een plus. Volumio kan alleen met wat kunst en vliegwerk zonder afsluiten uitgezet worden...
is er al iemand die een lampizator gemaakt heeft op/aan/voor een DAC voor de r-pi?
Re: Bill, ja opnieuw Bill
Als je de over het meest linkse ombouw hebt, dat is geen cd speler. Dat is de ombouw voor een cleo 6 voorversterker. Sleuf is voor het display. Er zit een ingang / volume rond een BB PGA in.democles schreef:De CD ombouw aan het begin,vergeet het,haalt het niet meer bij de raspberry picore player.
Einde CD.............................
Ik heb al 10 spelers. Maar ik heb dan ook iets van 3.5k cd's. Ook niet erg WAF, ik weet het.
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Bill, ja opnieuw Bill
het gaat vlug deze dagen,
briefje van de post dat de printen vanuit China reeds zouden gearriveerd zijn. Kosten 0€.
zal er vandaag nog omgaan.
tweede briefje dat de kast ook binnen is bij de post, kan ik pas vanaf morgen omgaan, zal dan voor vrijdag zijn, mens moet nog werken ook
briefje van de post dat de printen vanuit China reeds zouden gearriveerd zijn. Kosten 0€.
zal er vandaag nog omgaan.
tweede briefje dat de kast ook binnen is bij de post, kan ik pas vanaf morgen omgaan, zal dan voor vrijdag zijn, mens moet nog werken ook
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Bill, ja opnieuw Bill
en inderdaad, in slechts 4 dagen printjes binnen zonder douanekosten
-
dirklammers
- Berichten: 424
- Lid geworden op: do 23 aug 2012, 16:55
Re: Bill, ja opnieuw Bill
Ziet er fraai uit ! Waar laten maken en wat kost zoiets nou. Wordt mooier dan zelf kl**ien met FeCl3.
Re: Bill, ja opnieuw Bill
Leuke printjes
Chupachps schreef:

Chupachps schreef:
Ja,ikis er al iemand die een lampizator gemaakt heeft op/aan/voor een DAC voor de r-pi?
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Bill, ja opnieuw Bill
printjes inclusief verzending was 100€.
maar hiervoor heb ik nu wel 10 voeding-printen, 10 bias-printen en 5 voorversterker printen
als ik dit aan geïnteresseerden kan verkopen kost het voor 3 printen ongeveer 15€ zonder verzending, maar laat ons eerst kijken of alles werkt
prijs per printje zou nog moeten uitgerekend worden.
maar hiervoor heb ik nu wel 10 voeding-printen, 10 bias-printen en 5 voorversterker printen
als ik dit aan geïnteresseerden kan verkopen kost het voor 3 printen ongeveer 15€ zonder verzending, maar laat ons eerst kijken of alles werkt
prijs per printje zou nog moeten uitgerekend worden.
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Bill, ja opnieuw Bill
wat ik tot nu toe kwijt ben aan kosten, je zou ervan verschieten :
printen : 100€
bestelling Reichelt : 80€
bestelling Mouser : 90€
bestelling kast : 70€
bestelling kappen : 90€
bestelling Tube-Town : 100€
bestelling PGA2310 : 50€
bestelling inschakelvertraging en gloeispanning printen : 20€
nog te doen :
bestelling Schaeffer bovenplaat : 80€
extra bestelling ; vergeten componenten : 50 €
bestelling KT-88 buizen : 120€
is reeds 850€
en dan kan ik nog de trafo's gebruiken van mijn oude versterker.
printen : 100€
bestelling Reichelt : 80€
bestelling Mouser : 90€
bestelling kast : 70€
bestelling kappen : 90€
bestelling Tube-Town : 100€
bestelling PGA2310 : 50€
bestelling inschakelvertraging en gloeispanning printen : 20€
nog te doen :
bestelling Schaeffer bovenplaat : 80€
extra bestelling ; vergeten componenten : 50 €
bestelling KT-88 buizen : 120€
is reeds 850€
en dan kan ik nog de trafo's gebruiken van mijn oude versterker.
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Bill, ja opnieuw Bill
jaja, ik ken uw verbazing.
De Annastasia was ook een "budget"-speler en de trafoset was om en bij de 350 euro, maar toen ik uiteindelijk alles afhad zat ik toch ook tegen de 900 euro ! Maar 't is natuurlijk een feit dat je voor iets gelijkaardigs in een gewone zaak makkelijk drie keer zoveel neer moet tellen eh.
De Annastasia was ook een "budget"-speler en de trafoset was om en bij de 350 euro, maar toen ik uiteindelijk alles afhad zat ik toch ook tegen de 900 euro ! Maar 't is natuurlijk een feit dat je voor iets gelijkaardigs in een gewone zaak makkelijk drie keer zoveel neer moet tellen eh.
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Bill, ja opnieuw Bill
Dit hou ik in mijn achterhoofd, dat ik wat ik er heb voor betaald zich in kwaliteit minimum driedubbel terugbetaalt.
was een beetje hetzelfde met mijn scan-speak reference plus luidsprekers, ben het bedrag een beetje kwijt, maar dacht dat met de kast alles in ongeveer 950€ per stuk was, maar dat deze luidsprekers gemakkelijk de vergelijking kunnen doorstaan met luidsprekers van pakweg 6 à 8.000 €, je steekt er heel wat werk in , maar daarna is het volop genieten.
Alhoewel dat ik reeds de parameters van mijn reference plus luidsprekers in boxsim heb ingegeven en dat er daar toch nog wat winst is te behalen
was een beetje hetzelfde met mijn scan-speak reference plus luidsprekers, ben het bedrag een beetje kwijt, maar dacht dat met de kast alles in ongeveer 950€ per stuk was, maar dat deze luidsprekers gemakkelijk de vergelijking kunnen doorstaan met luidsprekers van pakweg 6 à 8.000 €, je steekt er heel wat werk in , maar daarna is het volop genieten.
Alhoewel dat ik reeds de parameters van mijn reference plus luidsprekers in boxsim heb ingegeven en dat er daar toch nog wat winst is te behalen
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Bill, ja opnieuw Bill
nu ja, soms ziet onze hobby er goedkoop uit (men maakt een BOM van de onderdelen), maar als je vanuit niets alles moet rekenen , dan zit je al vlug aan het drie- viervoudige van dat bedrag.
Re: Bill, ja opnieuw Bill
Ik heb wel interesse in een setje printen.
Maar zoals je zelf zegt, eerst even kijken of de de boel functioneert
Maar zoals je zelf zegt, eerst even kijken of de de boel functioneert
Re: Bill, ja opnieuw Bill
Waarin dan als ik vragen mag?ronnydepony schreef:Alhoewel dat ik reeds de parameters van mijn reference plus luidsprekers in boxsim heb ingegeven en dat er daar toch nog wat winst is te behalen
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Bill, ja opnieuw Bill
Als je werkt met de 9900 en niet de 9700 zou je kunnen simuleren dat er minstens 3dB geluidswinst kan behaald worden, wil hier voorlopig nog niet al te diep op ingaan, zijn nog maar voorlopige studies.
zo klopt volgens boxsim de impedantiecorrectie ook langs geen kanten, en dit is wel een interessant gegeven voor buizenversterkers, die houden namelijk van een gladde impedantiecurve.
zo klopt volgens boxsim de impedantiecorrectie ook langs geen kanten, en dit is wel een interessant gegeven voor buizenversterkers, die houden namelijk van een gladde impedantiecurve.
-
dirklammers
- Berichten: 424
- Lid geworden op: do 23 aug 2012, 16:55
Re: Bill, ja opnieuw Bill
Bij wie heb je ze laten maken ?printjes inclusief verzending was 100€.
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
Re: Bill, ja opnieuw Bill
Er is wel een hoop tekst van de hoogspanningprint verdwenen
Tekst bij elkos, faston
Tekst bij elkos, faston
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15175
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bill, ja opnieuw Bill
Ze zien er goed uit Ronny! Volgende keer inderdaad je silk buiten de pads plaatsen. Ik weet niet met welk pakket je dit gedaan hebt, maar je kunt het best je Gerbers controleren met een viewer. Je bekijkt dan top koper, silk, assembly top (zodat silk buiten je component outline komt te staan) en eventueel de soldeermasker opening, zodat je zeker weet dat silk op de juiste plek staat.
Ben erg benieuwd of dit gaat werken en hoe het met kameraad brom gaat, blijf het draadje volgen. So far so good
Ben erg benieuwd of dit gaat werken en hoe het met kameraad brom gaat, blijf het draadje volgen. So far so good
