Oef,dat valt meeJan Geert schreef:Ik heb een paar jaar geleden ook een mail hierover naar TD gestuurd.![]()
Hetzelfde antwoord. Volgens hem was dit truukje ouder dan Anne
Mocht 't mis gaan kun je er mij de schuld niet van geven
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Oef,dat valt meeJan Geert schreef:Ik heb een paar jaar geleden ook een mail hierover naar TD gestuurd.![]()
Hetzelfde antwoord. Volgens hem was dit truukje ouder dan Anne
Wat zou dan het bezwaar zijn als de stromen niet precies gelijk zijnesteban schreef:Ik weet dat Dick dat ook niet doet, maar is een instelpotmetertje bij de kathodes na de stroombron niet wenselijk? Die stroom is constant maar de buishelften zijn nooit 100% identiek dus misschien verdeelt de stroom zich ongelijk.
Er is één vaste stroom te verdelen over twee buizen.Als voor de ene de stroom toeneemt krijgt de ander wat er over blijft en omgekeerd.Zelfs met twee verschillende buizen verandert dat niet.Enige voorwaarde,de belasting aan de anodes moet gelijk zijn.esteban schreef:Willen we niet alles zo symmetrisch mogelijk hebben om vervorming laag te houden?
Nog allemaal, virtuele draden doen 't nietronnydepony schreef:Hoeveel draadjes moet ik nog leggen ?
Ik heb al jaren naar tevredenheid zo'n ding in gebruik :ronnydepony schreef:Moet nog een volumeregelaar vinden; op Ebay ed, vind je veel van deze kitjes.
Iemand ervaring mee ?
http://www.aliexpress.com/item/New-Vers ... 57586.html
Zeker, mijn hele hoofd zit vol met plannenronnydepony schreef:toekomstplannen Zweitse ?