Tijdje niets gepost ,maar dat betekend niet dat er niets gebeurd is .
Tijd weer voor een update dus
Het word dus niet de Audi kleur maar een kleurtje van Mazda
En wel Autumn bronze mica.
De Audi kleur vind ik buiten erg mooi maar binnen is te weinig licht .
Ik heb beide kleuren op een plankje gespoten om een goed vergelijk te maken.
Zo op de foto lijkt hij overigens nog wel mooi maar in werkelijkheid gaat hij meer naar grijs en de Mazda wat meer naar bruin.
Wanneer je er schuin opkijkt lijken ze beide overigens zwart.
Lastige kleurtjes
Ondertussen nog even een dressoir gebouwd ,er is dus gewoon niets te koop wat het gewicht kan dragen en waar het in past.
Uiteraard weer van 40mm multiplex .
Word nog behandeld uiteraard

De Groundsound versterkers komen achter de frames met zilver luidsprekerdoek .
Zo blijft het een mooi strak geheel en kunnen ze toch hun warmte kwijt ......Hoop ik
De accuphase voorversterker gaat in de opening en de rest kan mooi achter de klep.
Van Marmitek een leuk infrarood transpondertje gekocht dan kan de deur dicht blijven.
Luidsprekers staan nu voor de tweede keer in de spuitplamuur .
Nu nog één keer de puntjes op de I zetten en dan nog een keer in de verdunde spuitplamuur.
En dan eindelijk kunnen ze in de lak.