JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door Wowly »

Hahahahaha

Mijn programma ziet er zo uit:
10 minuten te laat komen en zien dat iedereen al uit aan het laden is
ouwehoeren met ankie van het centrum
Spullen uit de auto sjouwen
Andermans spullen uit de auto sjouwen
Snel alle meegebrachte bekijken en uitgebreid harries stuff onderzoeken
Groepspraatje
Inschrijvingen en betalingen doen
Ankie betalen
Effe bijkleppen met alle leden die ik al een jaar niet heb gezien
Tussentijds vele bezoekers wijzen waar ze moeten wezen, roepen om kabels, tafels verschuiven, dempingsmaterialen plaatsen,
Ouwehoeren met andere leden
Tussendoor heel even luisteren naar wat sets
Boterhammen eten en kletsen met ankie
Wat sets luisteren
Etc etc etc
Bestellingen noteren en doorgeven aan antonio
Goeiendag zeggen tegen eventuele vertrekkers
Pizza ontvangen en eten
Tafels opruimen
Het leukste deel van de dag; uitgewerkte sets beluisteren (nu zijn de perfect matches gevonden)
Meer ouwehoeren
Meehelpen opruimen en goeiendag zeggen
Alles controleren
Buiten nog rustig een half uur doorkletsen
Tevreden aanrijden naar huus.
Thuis uitgeput in bed vallen


Ja best een leuke dag, maargoed, dat is mijn programma. Hoe die van jullie eruit ziet weet ik niet :lol:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door Wowly »

Pizza is net weer geregeld: houden dezelfde prijs aan als vorig jaar!! Hmmmmm
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door ds23man »

Wowly schreef:
Pizza is net weer geregeld: houden dezelfde prijs aan als vorig jaar!! Hmmmmm
Krijg je thuis niet te eten dan?? :lol: :lol:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door ray5150 »

Wowly schreef:
Hahahahaha

Mijn programma ziet er zo uit:
10 minuten te laat komen en zien dat iedereen al uit aan het laden is
ouwehoeren met ankie van het centrum
Spullen uit de auto sjouwen
Andermans spullen uit de auto sjouwen
Snel alle meegebrachte bekijken en uitgebreid harries stuff onderzoeken
Groepspraatje
Inschrijvingen en betalingen doen
Ankie betalen
Effe bijkleppen met alle leden die ik al een jaar niet heb gezien
Tussentijds vele bezoekers wijzen waar ze moeten wezen, roepen om kabels, tafels verschuiven, dempingsmaterialen plaatsen,
Ouwehoeren met andere leden
Tussendoor heel even luisteren naar wat sets
Boterhammen eten en kletsen met ankie
Wat sets luisteren
Etc etc etc
Bestellingen noteren en doorgeven aan antonio
Houdoe !Goeiendag zeggen tegen eventuele vertrekkers
Pizza ontvangen en eten
Tafels opruimen
Het leukste deel van de dag; uitgewerkte sets beluisteren (nu zijn de perfect matches gevonden)
Meer ouwehoeren
Meehelpen opruimen en goeiendag zeggen
Alles controleren
Buiten nog rustig een half uur doorkletsen
Tevreden aanrijden naar huus.
Thuis uitgeput in bed vallen


Ja best een leuke dag, maargoed, dat is mijn programma. Hoe die van jullie eruit ziet weet ik niet :lol:
In het kader van de efficiency zou je ook minimaal 2 punten tegelijk kunnen combineren...multitasken, weetjewel... :mrgreen: :mrgreen: :beer:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door Pjotr »

Wowly schreef:
Het leukste deel van de dag; uitgewerkte sets beluisteren (nu zijn de perfect matches gevonden)
:shock: Wordt het zo heftig? (Je vindt nog wel werkende sets minder leuk?)
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door ds23man »

Mijn dagindeling:

Ik stap in de auto.
Ik kom aan.
Ik gooi mijn rommel in de grote zaal.
Ik hang mijn spandoek met "gekraakt" op.
Ik laat geen enkele andere set toe.
Ik ruim de rommel om 5 uur weer op.
Ik stap dan weer in de auto.
Kom thuis en trek voldaan een potje bier open na deze actie.

:mrgreen:
deduikertjes
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 29
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 9:25
Locatie: Utrecht

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door deduikertjes »

Heehoo,

Ik ben nu nog een beetje krakkedeukig, maar hoop za voldoende fit te zijn om langs te komen.
Voor deze gelegenheid wilde ik mee slepen een complete set bestaande uit:
- de loden luidsprekers (te veinden op dit forum)
- jlh 1996 high power variant
- dcb1 buffer
- knijpdoos/ usb dac (een zelfbouw squeezebox gebouwd mbv wandboard, waveio en een tda1543)
- zelfbouw netkabels en luidspreker kabels

Is daar nog ergens een plekje voor te vinden?

Groet, marco
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door ds23man »

deduikertjes schreef:
Heehoo,

Ik ben nu nog een beetje krakkedeukig, maar hoop za voldoende fit te zijn om langs te komen.
Voor deze gelegenheid wilde ik mee slepen een complete set bestaande uit:
- de loden luidsprekers (te veinden op dit forum)
- jlh 1996 high power variant
- dcb1 buffer
- knijpdoos/ usb dac (een zelfbouw squeezebox gebouwd mbv wandboard, waveio en een tda1543)
- zelfbouw netkabels en luidspreker kabels

Is daar nog ergens een plekje voor te vinden?

Groet, marco
Buiten, neem je een partytent mee? :rofl: :rofl:
deduikertjes
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 29
Lid geworden op: do 04 jan 2007, 9:25
Locatie: Utrecht

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door deduikertjes »

Buiten?
Dan kan ik m'n zelfbouw draaitafel ook nog we meenemen ...

Marco
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door Muug »

mijn dagindeling:

- geen idee om welk uur ik daar ga toekomen
- geen idee wat ik daar ga aantreffen
- geen idee wat ik daar ga doen
- geen idee wanneer ik ga vertrekken maar ik kan alleszins niet de hele dag blijven

:oops:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door ray5150 »

Plaatjes kijken, ervaringen lezen :
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 26&t=18432
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door Muug »

Dat is duidelijk wat jullie gaan doen. En misschien doe ik wel iets gelijkaardigs. Maar ik geef geen garantie. :mrgreen:
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Het lukt!

Bericht door AatV »

harryeng schreef:
Gisteren avond voor het eerst spelend gemaakt. :proost:

Bijna klaar, alleen nog geen boutjes om alle drivers goed vast te zetten. Maar dat betekent dat ze er zaterdag bij zullen zijn; de cornerwoofers XL. (Ja, ik ben niet zo creatief met namen)
Ga je een bus huren?

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Het lukt!

Bericht door Kappa7 »

AatV schreef:
harryeng schreef:
Gisteren avond voor het eerst spelend gemaakt. :proost:

Bijna klaar, alleen nog geen boutjes om alle drivers goed vast te zetten. Maar dat betekent dat ze er zaterdag bij zullen zijn; de cornerwoofers XL. (Ja, ik ben niet zo creatief met namen)
Ga je een bus huren?

groet,
Aat
Verhuisbedrijf :mrgreen:
Gebruikersavatar
harryeng
Berichten: 211
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 16:17
Locatie: Roosendaal

Re: Het lukt!

Bericht door harryeng »

AatV schreef:
harryeng schreef:
Gisteren avond voor het eerst spelend gemaakt. :proost:

Bijna klaar, alleen nog geen boutjes om alle drivers goed vast te zetten. Maar dat betekent dat ze er zaterdag bij zullen zijn; de cornerwoofers XL. (Ja, ik ben niet zo creatief met namen)
Ga je een bus huren?

groet,
Aat
Theoretisch zou het moeten passen in mijn auto, maar ik heb om zeker te zijn van de gratis pizza het geheel toch nog 10 cm hoger gemaakt. Nu lukt het waarschijnlijk alleen met een twee meter lange schoenlepel.
Vanmiddag ga ik eens serieus meten in mijn autootje. En zo een band kopen om mijn rug bij het tillen te redden :lol:

Tot zaterdag, Harry
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door Walt »

Pjotr, Ray5150 etc. zullen wel balen dat ze dit keer met het 'pleps' pizza moeten eten i.p.v. naar een restaurant af te reizen voor saté met meloen!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
avdboom
Berichten: 743
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 19:25
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door avdboom »

Ik kan dat nergens vinden, maar misschien kijk ik er overheen? Maar weet iemand hoe het met de lokale parkeer gelegenheid zit? Voor de deur, in de wijk, betaald, onbetaald?
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15171
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door Barry2001 »

Parkeerplaats voor de deur, gratis. Tenminste, zo was het voorgaande jaren :D Zit meer in een woonwijk, niet echt centrum.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door Henkjan »

Gebruikersavatar
avdboom
Berichten: 743
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 19:25
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door avdboom »

Ok, splendit :)
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door ray5150 »

ds23man schreef:
Mijn dagindeling:

Ik stap in de auto.
Ik kom aan.
Ik gooi mijn rommel in de grote zaal.
Ik hang mijn spandoek met "gekraakt" op.
Ik laat geen enkele andere set toe.
Ik ruim de rommel om 5 uur weer op.
Ik stap dan weer in de auto.
Kom thuis en trek voldaan een potje bier open na deze actie.

:mrgreen:
Zou me niks verbazen als je al een rider naar Wowly gestuurd hebt.
:mrgreen:
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door Muug »

Bon,
morgen zal ik er zijn tegen 9u.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28470
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door ds23man »

Volgens mij wordt dit een anarchistische luisterdag, nog steeds geen programma! :lol: :lol:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door ray5150 »

Walt schreef:
Pjotr, Ray5150 etc. zullen wel balen dat ze dit keer met het 'pleps' pizza moeten eten i.p.v. naar een restaurant af te reizen voor saté met meloen!
Ik kan er niet wakker van liggen, want ik mag morgen weer naar het Ultrazooom systeem luisteren !
:lol: :lol: :lol:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Al zat ik het hele weekend op water en brood, maakt mij niet uit !

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: JUBILEUM EDITIE!! Luisterdag Breda nummer 10!!!!

Bericht door Pjotr »

ray5150 schreef:
Walt schreef:
Pjotr, Ray5150 etc. zullen wel balen dat ze dit keer met het 'pleps' pizza moeten eten i.p.v. naar een restaurant af te reizen voor saté met meloen!
Ik kan er niet wakker van liggen, want ik mag morgen weer naar het Ultrazooom systeem luisteren !
:lol: :lol: :lol:
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Al zat ik het hele weekend op water en brood, maakt mij niet uit !

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Volgens mij is Walt zijn glazen bol nog steeds niet gerepareerd :rofl:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”