Mijn programma ziet er zo uit:
10 minuten te laat komen en zien dat iedereen al uit aan het laden is
ouwehoeren met ankie van het centrum
Spullen uit de auto sjouwen
Andermans spullen uit de auto sjouwen
Snel alle meegebrachte bekijken en uitgebreid harries stuff onderzoeken
Groepspraatje
Inschrijvingen en betalingen doen
Ankie betalen
Effe bijkleppen met alle leden die ik al een jaar niet heb gezien
Tussentijds vele bezoekers wijzen waar ze moeten wezen, roepen om kabels, tafels verschuiven, dempingsmaterialen plaatsen,
Ouwehoeren met andere leden
Tussendoor heel even luisteren naar wat sets
Boterhammen eten en kletsen met ankie
Wat sets luisteren
Etc etc etc
Bestellingen noteren en doorgeven aan antonio
Goeiendag zeggen tegen eventuele vertrekkers
Pizza ontvangen en eten
Tafels opruimen
Het leukste deel van de dag; uitgewerkte sets beluisteren (nu zijn de perfect matches gevonden)
Meer ouwehoeren
Meehelpen opruimen en goeiendag zeggen
Alles controleren
Buiten nog rustig een half uur doorkletsen
Tevreden aanrijden naar huus.
Thuis uitgeput in bed vallen
Ja best een leuke dag, maargoed, dat is mijn programma. Hoe die van jullie eruit ziet weet ik niet
