Wat nu nog
Waar plaats ik de eindcondensatoren
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Eindcondensatoren mag je wel zeggendemocles schreef:Ja de eindcondensatoren,wat zullen we doen......................![]()
Deze keer maar eens Siemens MKV,s,
Deden het wel goed in mijn Classic one.
Nee dezelfde,maar iets kleiner 0,47uF i.p.v. 2,2uFDie Classic one, daar zaten zeker motors in ?![]()
Stond er op een tegeltje....................Wie het kleine niet eert,is het grote niet weerd.
Voor 2x100V lijkt me dat de beste tussenweg.democles schreef:1K bij hoeveel spanning?
Zoiets ja. De stroom-uitgang levert ± 1mA max. (bij kortsluiting).De Ri=1k7 volgens datablad,met 200 erbij gaat de stroom niet door 1k7 maar 1k9 ,wordt dan 1x1,7/1,9 mA en de spanning op de 200 ohm 0,2x1,7/1,9= ~180mV.koifarm schreef:Andrea heeft de 200ohm alleen maar gekozen zodat deze samen met zijn favouriete buizen eindtrap ongeveer 2Vrms output levert.