Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door Wowly »

Ik heb tot nu toe maar een groep vol van dedicated luisteraars.

Als er niet meer mensen komen ga ik niet beide ruimtes boven inzetten: te duur. Meestal loopt het de laatste dagen wel op qua inschrijvingen dus het zal wel loslopen. Anders gaan we beneden een ruimte gebruiken voor te luisteren.
Gebruikersavatar
BertDB
Berichten: 1978
Lid geworden op: zo 07 sep 2008, 17:39
Locatie: Mechelen (BE)

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door BertDB »

Wowly schreef:
Ik heb tot nu toe maar een groep vol van dedicated luisteraars.

Als er niet meer mensen komen ga ik niet beide ruimtes boven inzetten: te duur. Meestal loopt het de laatste dagen wel op qua inschrijvingen dus het zal wel loslopen. Anders gaan we beneden een ruimte gebruiken voor te luisteren.
Voeg je mij ook even toe voor groep 1 en 3 Jan ?
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door Muug »

Is men echt verplicht zich in te schrijven op die luistersessies? 't is nl mijn eerste keer dat ik langskom, ik heb geen idee wat ik daar ga tegenkomen. Ik wil best wat luisteren naar muziek, maar ook wel wat praten met jullie. Dus om me zomaar meteen even vast te pinnen op een luistersessie, ik vind het wat wringen eigenlijk. :| Ik doe liever zoals de Julius lang geleden: komen, kijken , en dan zien we wel. :wink:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door ray5150 »

Nee, dat is niet verplicht. het is gewoon bedoeld voor bepaalde luisterruimtes en tijdstippen zodat men geconcentreerd kan luisteren, zonder dat er steeds mensen in en uit lopen.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8109
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door Kappa7 »

Muug schreef:
Is men echt verplicht zich in te schrijven op die luistersessies? 't is nl mijn eerste keer dat ik langskom, ik heb geen idee wat ik daar ga tegenkomen. Ik wil best wat luisteren naar muziek, maar ook wel wat praten met jullie. Dus om me zomaar meteen even vast te pinnen op een luistersessie, ik vind het wat wringen eigenlijk. :| Ik doe liever zoals de Julius lang geleden: komen, kijken , en dan zien we wel. :wink:
Zo denk ik er ook over.
Ik wil me niet vast leggen om ergens te moeten luisteren naar iets dat me niet aan staat.
Maar als er ergens een mooie set staat wil ik wel rustig kunnen luisteren.
Kan je dan als er ruimte is als nog aanschuiven?
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door jeroen_d »

Ik vind het van respect voor elkaars bouwsels getuigen als je er rustig de tijd voor neemt om te luisteren en van de muziek te genieten. Er is altijd gelegenheid om ook muziek van je eigen voorkeur te laten spelen. Het kan wel eens tegenvallen met de set, maar echte tegenvallers zijn er de laatste jaren niet meer bij.
tigradekat
Berichten: 431
Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door tigradekat »

Zet mij maar op de lijst voor ochtendstint 1.
Gebruikersavatar
wdd
Berichten: 103
Lid geworden op: za 19 jun 2010, 18:35
Locatie: Rotselaar (B)

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door wdd »

Ik wou graag inschrijven voor de luisterstint met de Orfeo's (L1.R2 ?). Is me niet duidelijk of die al dan niet doorgaat. Indien ik er niet op tijd zou zijn (Antwerpse ring of andere miserie), dan mag mijn plaats naar iemand anders gaan.
Ward
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door jeroen_d »

Ik geloof dat de bedoeling van de stints nog niet geheel duidelijk is. Volgens mij, correct me if I'm wrong, gaat het erom luistergroepen vast te stellen die kunnen rouleren. In de ochtend heb je dan een aantal sets parallel spelen die door twee groepen na elkaar kunnen worden beluisterd en in de middag gebeurt hetzelfde. Hoe dan ook zullen er groepen ontstaan of je je nu wel inschrijft of niet. Ook zonder inschrijven kan je gewoon luisteren, je aanwezigheid komende zaterdag is daarvoor voldoende :!: :wink: :)
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door meanman64 »

In ieder geval zal ik zijn daar waar de Orfeos zullen opgesteld zijn O:)
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Bericht door wouter »

Mag ik in de middag aansluiten in groepje 3?
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”