Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Ik heb tot nu toe maar een groep vol van dedicated luisteraars.
Als er niet meer mensen komen ga ik niet beide ruimtes boven inzetten: te duur. Meestal loopt het de laatste dagen wel op qua inschrijvingen dus het zal wel loslopen. Anders gaan we beneden een ruimte gebruiken voor te luisteren.
Als er niet meer mensen komen ga ik niet beide ruimtes boven inzetten: te duur. Meestal loopt het de laatste dagen wel op qua inschrijvingen dus het zal wel loslopen. Anders gaan we beneden een ruimte gebruiken voor te luisteren.
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Voeg je mij ook even toe voor groep 1 en 3 Jan ?Wowly schreef:Ik heb tot nu toe maar een groep vol van dedicated luisteraars.
Als er niet meer mensen komen ga ik niet beide ruimtes boven inzetten: te duur. Meestal loopt het de laatste dagen wel op qua inschrijvingen dus het zal wel loslopen. Anders gaan we beneden een ruimte gebruiken voor te luisteren.
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Is men echt verplicht zich in te schrijven op die luistersessies? 't is nl mijn eerste keer dat ik langskom, ik heb geen idee wat ik daar ga tegenkomen. Ik wil best wat luisteren naar muziek, maar ook wel wat praten met jullie. Dus om me zomaar meteen even vast te pinnen op een luistersessie, ik vind het wat wringen eigenlijk.
Ik doe liever zoals de Julius lang geleden: komen, kijken , en dan zien we wel. 
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Nee, dat is niet verplicht. het is gewoon bedoeld voor bepaalde luisterruimtes en tijdstippen zodat men geconcentreerd kan luisteren, zonder dat er steeds mensen in en uit lopen.
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Zo denk ik er ook over.Muug schreef:Is men echt verplicht zich in te schrijven op die luistersessies? 't is nl mijn eerste keer dat ik langskom, ik heb geen idee wat ik daar ga tegenkomen. Ik wil best wat luisteren naar muziek, maar ook wel wat praten met jullie. Dus om me zomaar meteen even vast te pinnen op een luistersessie, ik vind het wat wringen eigenlijk.Ik doe liever zoals de Julius lang geleden: komen, kijken , en dan zien we wel.
Ik wil me niet vast leggen om ergens te moeten luisteren naar iets dat me niet aan staat.
Maar als er ergens een mooie set staat wil ik wel rustig kunnen luisteren.
Kan je dan als er ruimte is als nog aanschuiven?
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Ik vind het van respect voor elkaars bouwsels getuigen als je er rustig de tijd voor neemt om te luisteren en van de muziek te genieten. Er is altijd gelegenheid om ook muziek van je eigen voorkeur te laten spelen. Het kan wel eens tegenvallen met de set, maar echte tegenvallers zijn er de laatste jaren niet meer bij.
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Ik wou graag inschrijven voor de luisterstint met de Orfeo's (L1.R2 ?). Is me niet duidelijk of die al dan niet doorgaat. Indien ik er niet op tijd zou zijn (Antwerpse ring of andere miserie), dan mag mijn plaats naar iemand anders gaan.
Ward
Ward
Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
Ik geloof dat de bedoeling van de stints nog niet geheel duidelijk is. Volgens mij, correct me if I'm wrong, gaat het erom luistergroepen vast te stellen die kunnen rouleren. In de ochtend heb je dan een aantal sets parallel spelen die door twee groepen na elkaar kunnen worden beluisterd en in de middag gebeurt hetzelfde. Hoe dan ook zullen er groepen ontstaan of je je nu wel inschrijft of niet. Ook zonder inschrijven kan je gewoon luisteren, je aanwezigheid komende zaterdag is daarvoor voldoende

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014
In ieder geval zal ik zijn daar waar de Orfeos zullen opgesteld zijn 
