Voorversterker op basis van 12ah7gt / 6sl7gt / 6n2pev
Moderator: Beheerdersteam
Re: Voorversterker op basis van 12ah7gt / 6sl7gt / 6n2pev
Voor ik het vergeet moet ik even wat melden er wordt niet gebruik gemaakt van de 12AU7 maar van de 12AH7GT
Omdat ik deze op dat moment niet in de buizen modellen tegen kwam heb ik even voor de simulatie gekozen voor de 12Au7
Omdat ik deze op dat moment niet in de buizen modellen tegen kwam heb ik even voor de simulatie gekozen voor de 12Au7
- Bijlagen
-
- 12AH7GT.pdf
- (59.99 KiB) 81 keer gedownload
Re: Voorversterker op basis van 12ah7gt / 6sl7gt / 6n2pev
Maakt nouwelijks wat uit,zo goed als hetzelfde.Ander voetje en de AH kan enkel op 12V branden.
Anne
Anne
Re: Voorversterker op basis van 12ah7gt / 6sl7gt / 6n2pev
maar ja het scheelt dus wel een watt aan vermogen
Re: Voorversterker op basis van 12ah7gt / 6sl7gt / 6n2pev
En.. is er nog voortgang? Ben eigenlijk wel benieuwd naar de stand van zaken!
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: Voorversterker op basis van 12ah7gt / 6sl7gt / 6n2pev
Nee het ligt even stil hier
Moet inderdaad weer nodig aan de gang zat de afgelopen weken ( maanden) op onderdelen te wachten
Vooral die LT1083 bleek een probleem te zijn maar die heb ik vorige week binnen gekregen.
Het word wel weer volgend jaar dat ik ermee verder ga.
En dan ga ik eerst verder met de voeding testen 'Printje van Ray en trafo van AE heb ik al
Moet inderdaad weer nodig aan de gang zat de afgelopen weken ( maanden) op onderdelen te wachten
Vooral die LT1083 bleek een probleem te zijn maar die heb ik vorige week binnen gekregen.
Het word wel weer volgend jaar dat ik ermee verder ga.
En dan ga ik eerst verder met de voeding testen 'Printje van Ray en trafo van AE heb ik al
Re: Voorversterker op basis van 12ah7gt / 6sl7gt / 6n2pev
Zoals je kunt zien ligt het werk al een tijdje stil
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15171
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Voorversterker op basis van 12ah7gt / 6sl7gt / 6n2pev
De indruk wordt gewekt dat er gewerkt wordt.
Re: Voorversterker op basis van 12ah7gt / 6sl7gt / 6n2pev
Zo ligt het er al een tijdje bij hart problemen ben nog steeds niet helemaal de oude
Re: Voorversterker op basis van 12ah7gt / 6sl7gt / 6n2pev
Zo nu en dan kijk ik hier maar er gebeurt niet veel méér.
Re: Voorversterker op basis van 12ah7gt / 6sl7gt / 6n2pev
Alles ligt nog steeds klaar om door te gaan
Re: Voorversterker op basis van 12ah7gt / 6sl7gt / 6n2pev
Dat is in plaats van moed verzamelen........???
Spulletjes verzamelen.
Spulletjes verzamelen.
Re: Voorversterker op basis van 12ah7gt / 6sl7gt / 6n2pev
Even een vraagje over viewtopic.php?t=14815
Daar staat dat er ook een pcl 82 in kan wat moet er dan veranderen want die gloei spanning is toch anders
Daar staat dat er ook een pcl 82 in kan wat moet er dan veranderen want die gloei spanning is toch anders
Re: Voorversterker op basis van 12ah7gt / 6sl7gt / 6n2pev
Een extra transformator met een windingen van 16 Volt 3 ampère voor parallel geschakelde gloeidraden.
Of een trafo van 64 Volt 600 ma om de gloeidraden in serie te schakelen.
In serie is het altijd 300 ma maar voor de veiligheid neem je een trafo van 600 ma
Of een trafo van 64 Volt 600 ma om de gloeidraden in serie te schakelen.
In serie is het altijd 300 ma maar voor de veiligheid neem je een trafo van 600 ma
