Breda Carpooltopic 2014

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Breda Carpooltopic 2014

Bericht door Wowly »

Hier is ruimte om oproepen te maken of ritjes aan te bieden. Het is mijn ervaring dat het verschrikkelijk leuk is om mensen mee te nemen, heb er goede herinneringen aan hahaha!


Aan deze luisterdag verwante links:
- aangeven dat je komt
- opgeven welke apparatuur je meebrengt
- plaatsje reserveren voor een van de luisterstints
- carpooltopic (dit topic)
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Breda Carpooltopic 2014

Bericht door pappaleo »

Ik rijd van Den Haag naar Breda en terug en heb ruimte voor 3 personen en wat apparatuur.
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: Breda Carpooltopic 2014

Bericht door molekuul »

Ik kom vanuit Goirle
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Re: Breda Carpooltopic 2014

Bericht door hsmeets »

Ik kom vanuit Echt en rij in principe de A2/A58 route naar Breda en heb plaats voor 3 personen met beperkt aantal spullen of minder personen met meer spullen.

Omrijden om iemand op te halen is geen punt (via Utrecht wel :mrgreen: ) en je kunt natuurlijk ook vanuit Echt meerijden als je tot hier komt.

Ik heb de hele dag vrij gehouden en heb geen "moet voor" of "kan pas na" restricties.

Kostendelernorm: kosten zijn 100% voor rekening van mijn baas. :-$

Laat maar weten via een PM.
Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: Breda Carpooltopic 2014

Bericht door Muug »

Ik kom van regio Aalst (België). Plaats voor 3. Gerief kan ook wel mee. Vertrekken en terugkeren spreken we dan wel af.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Breda Carpooltopic 2014

Bericht door Kappa7 »

En ik kom weer uit Ermelo,
Als er liefhebbers zijn die willen mee rijden.
Ik ben wel de hele dag aanwezig.
Heb 3 plaatsen beschikbaar en een ruime kofferbak om ook een project kwijt te kunnen.
Gebruikersavatar
PAD
Berichten: 218
Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 10:08

Re: Breda Carpooltopic 2014

Bericht door PAD »

Als iemand meer wil rijden?
Ik woon in Huissen, tussen Nijmegen en Arnhem.
Ben nog niet eerder geweest, dus weet ook nog niet hoe lang ik blijf.
In ieder geval t/m de pizza en een beetje op tijd van huis.
Gebruikersavatar
avdboom
Berichten: 743
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 19:25
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Breda Carpooltopic 2014

Bericht door avdboom »

Ik rijd vanuit Alphen aan den Rijn. Mooie oppik plekken voor een ieder die mee wil rijden zou MCdonalds Alphen aan den Rijn/Bodegraven zijn, dat ligt perfect op de route. Als iemand een ander voorstel heeft vraag maar... Ik rijd alleen liever niet kris/kras heen en weer.

Ik heb plek voor 2 personen (als ik het tijdig weet misschien meer, dan moet ik wat teringzooi uit de auto halen...).

Ik vertrek zo'n 08.15 en verlaat Breda weer rond 16.00 verwacht ik.

Alexander
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”