Breda Carpooltopic 2014
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Breda Carpooltopic 2014
Hier is ruimte om oproepen te maken of ritjes aan te bieden. Het is mijn ervaring dat het verschrikkelijk leuk is om mensen mee te nemen, heb er goede herinneringen aan hahaha!
Aan deze luisterdag verwante links:
- aangeven dat je komt
- opgeven welke apparatuur je meebrengt
- plaatsje reserveren voor een van de luisterstints
- carpooltopic (dit topic)
Aan deze luisterdag verwante links:
- aangeven dat je komt
- opgeven welke apparatuur je meebrengt
- plaatsje reserveren voor een van de luisterstints
- carpooltopic (dit topic)
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Breda Carpooltopic 2014
Ik rijd van Den Haag naar Breda en terug en heb ruimte voor 3 personen en wat apparatuur.
Re: Breda Carpooltopic 2014
Ik kom vanuit Echt en rij in principe de A2/A58 route naar Breda en heb plaats voor 3 personen met beperkt aantal spullen of minder personen met meer spullen.
Omrijden om iemand op te halen is geen punt (via Utrecht wel
) en je kunt natuurlijk ook vanuit Echt meerijden als je tot hier komt.
Ik heb de hele dag vrij gehouden en heb geen "moet voor" of "kan pas na" restricties.
Kostendelernorm: kosten zijn 100% voor rekening van mijn baas.
Laat maar weten via een PM.
Omrijden om iemand op te halen is geen punt (via Utrecht wel
Ik heb de hele dag vrij gehouden en heb geen "moet voor" of "kan pas na" restricties.
Kostendelernorm: kosten zijn 100% voor rekening van mijn baas.
Laat maar weten via een PM.
- Muug
- Berichten: 1670
- Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
- Locatie: East Flanders Fields
- Contacteer:
Re: Breda Carpooltopic 2014
Ik kom van regio Aalst (België). Plaats voor 3. Gerief kan ook wel mee. Vertrekken en terugkeren spreken we dan wel af.
Re: Breda Carpooltopic 2014
En ik kom weer uit Ermelo,
Als er liefhebbers zijn die willen mee rijden.
Ik ben wel de hele dag aanwezig.
Heb 3 plaatsen beschikbaar en een ruime kofferbak om ook een project kwijt te kunnen.
Als er liefhebbers zijn die willen mee rijden.
Ik ben wel de hele dag aanwezig.
Heb 3 plaatsen beschikbaar en een ruime kofferbak om ook een project kwijt te kunnen.
Re: Breda Carpooltopic 2014
Als iemand meer wil rijden?
Ik woon in Huissen, tussen Nijmegen en Arnhem.
Ben nog niet eerder geweest, dus weet ook nog niet hoe lang ik blijf.
In ieder geval t/m de pizza en een beetje op tijd van huis.
Ik woon in Huissen, tussen Nijmegen en Arnhem.
Ben nog niet eerder geweest, dus weet ook nog niet hoe lang ik blijf.
In ieder geval t/m de pizza en een beetje op tijd van huis.
Re: Breda Carpooltopic 2014
Ik rijd vanuit Alphen aan den Rijn. Mooie oppik plekken voor een ieder die mee wil rijden zou MCdonalds Alphen aan den Rijn/Bodegraven zijn, dat ligt perfect op de route. Als iemand een ander voorstel heeft vraag maar... Ik rijd alleen liever niet kris/kras heen en weer.
Ik heb plek voor 2 personen (als ik het tijdig weet misschien meer, dan moet ik wat teringzooi uit de auto halen...).
Ik vertrek zo'n 08.15 en verlaat Breda weer rond 16.00 verwacht ik.
Alexander
Ik heb plek voor 2 personen (als ik het tijdig weet misschien meer, dan moet ik wat teringzooi uit de auto halen...).
Ik vertrek zo'n 08.15 en verlaat Breda weer rond 16.00 verwacht ik.
Alexander
