Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Walt
Berichten: 14139 Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33
Bericht
door Walt » zo 13 apr 2014, 14:34
Wel als hij zijn set zou meenemen...
Gevaar is dan wel dat voor ons de hobby is verpest, zo goed krijgen wij het nooit...
Groetjes Walter
Hans Nootdorp
Berichten: 2036 Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp
Bericht
door Hans Nootdorp » zo 13 apr 2014, 15:36
asterduc schreef: ik kom ook
al of niet met systeem, hangt een beetje af of ik wat klaar heb.
Plannen genoeg, maar de daden blijven uit.
Een deadline voor de luisterdag doet soms wonderen, w'll see!
Ik kijk er in ieder geval zoals elk jaar weer naar uit.
Ed
Succes dan Ed. Ik ben benieuwd naar je laatste brouwsel. Groet, Hans. (met nog de smaak van blonde Aquitaine in mijn mond....
)
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » zo 13 apr 2014, 18:24
AatV schreef: Hans Nootdorp schreef: Wie weet wil mijn achterbuurman Erik van Voorst ook wel mee......
Wordt het dan een "luisterdag der luisterdagen"?
Of, zoals een zeker Iraaks heerschap zou zeggen : De Moeder Aller Luisterdagen.
daniel
Berichten: 1458 Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven
Bericht
door daniel » zo 20 apr 2014, 19:01
ik ben er ook weer eens bij!
Ronald_1
Berichten: 384 Lid geworden op: zo 05 mar 2006, 21:13
Bericht
door Ronald_1 » ma 21 apr 2014, 13:29
Ik kom 24 mei ook graag langs in Breda.
ambox
Berichten: 15 Lid geworden op: za 09 jun 2007, 20:14
Locatie: Gent - Belgie
Bericht
door ambox » zo 27 apr 2014, 17:39
ik kom ook
Kappa7
Berichten: 8108 Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:
Bericht
door Kappa7 » zo 27 apr 2014, 18:52
Ik ben er ook bij.
ambox
Berichten: 15 Lid geworden op: za 09 jun 2007, 20:14
Locatie: Gent - Belgie
Bericht
door ambox » ma 28 apr 2014, 14:14
Wowly schreef: Indien je op 24 mei op de luisterdag aanwezig wil zijn kun je dat hier kenbaar maken. Gewoon een reply met "ik kom ook" is al voldoende.
Entree is al jaren 7,5 euro.
Maximum bezoekers wordt gesteld op 100 (nog nooit gehaald, dus ruimte genoeg hoop ik). Indien er meerdere aanmeldingen zijn gaan numero 101 en verder op een wachtlijst. Indien er iemand afmeld kan er weer iemand bij komen.
Leden die een wezenlijke bijdrage leveren aan de luisterdag in de vorm dat ze iets meenemen qua apparatuur komen vooraan de wachtlijst te staan. Maar zoals gezegd; zoveel zijn er nog nooit geweest, verwacht het dit jaar net anders....
Wie wordt de eerste???
PS: als je apparatuur meeneemt ook ff aangeven in
dit topic
1 Avdboom
2 Meanman64
3 Dré
4 Tino
5 Papaleo
6 Motorfret
7 Henkjan
8 Aatv
9 DS23man
10 Dan
11 Ray5150
12 Wdd
13 Sander1238
14 jeroen_d
15 Barry2001
16 Cool
17 hsmeets
18 BertDB
19 Molekuul
20 Motoindo
21 Cobaltjeh
22 Enjoyprog
22 HarryEng
23 Asterduc
24 Pvanlingen
25 Marp
26 Ambox
Aan deze luisterdag verwante links:
-
aangeven dat je komt (dit topic)
-
opgeven welke apparatuur je meebrengt
-
plaatsje reserveren voor een van de luisterstints
-
carpooltopic
mischa72
Berichten: 4434 Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:
Bericht
door mischa72 » ma 28 apr 2014, 14:16
mischa72 schreef: Yes, net als een aantal jaren ben ik er ook weer bij.
Ik kom lekker luisteren
.
Groeten,
Mischa
Ha, ik was niet duidelijk genoeg zie ik ?
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » ma 28 apr 2014, 19:32
Heb specially for joellie die lijst maar eens bijgewerkt
mischa72
Berichten: 4434 Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:
Bericht
door mischa72 » ma 28 apr 2014, 19:35
Begint weer een gezellig lijstje te worden.
sjons
Berichten: 558 Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum
Bericht
door sjons » ma 28 apr 2014, 21:38
Staat al wel in de agenda, maar aangezien ik momenteel ook van week tot week leef weet ik nog niet zeker of ik kom... blijft een eindje rijden natuurlijk...
harryeng
Berichten: 211 Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 16:17
Locatie: Roosendaal
Bericht
door harryeng » di 29 apr 2014, 5:45
Wowly schreef: Heb specially for joellie die lijst maar eens bijgewerkt
Jan,
je komt toch zelf ook wel?
Anders blijven wij ook weg!
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » di 29 apr 2014, 20:00
hahaha natuurlijk kom ikzelf me myself and i undsoweitert auch!!!
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » di 29 apr 2014, 20:07
Een schizofreen, is nooit alleen...
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » di 29 apr 2014, 22:41
bas focal m180
Berichten: 4328 Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:
Bericht
door bas focal m180 » di 29 apr 2014, 23:21
ray5150 schreef: Een schizofreen, is nooit alleen...
En hoe moeten mensen/formummers met schrizofrenie dit opvatten ?
hannesie
Berichten: 17866 Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:
Bericht
door hannesie » di 29 apr 2014, 23:25
bas focal m180 schreef: ray5150 schreef: Een schizofreen, is nooit alleen...
En hoe moeten mensen/formummers met schrizofrenie dit opvatten ?
Daar komen ze samen wel uit.
bas focal m180
Berichten: 4328 Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:
Bericht
door bas focal m180 » wo 30 apr 2014, 0:03
hannesie schreef: bas focal m180 schreef: ray5150 schreef: Een schizofreen, is nooit alleen...
En hoe moeten mensen/formummers met schrizofrenie dit opvatten ?
Daar komen ze samen wel uit.
Nee Hannesie mensen die daar aan leiden/lijden kunnen daarom niet lachen .
Zelfmoord percentage ligt op 10% .
mischa72
Berichten: 4434 Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:
Bericht
door mischa72 » wo 30 apr 2014, 6:47
Kom op jongens, lighten up !! Dit lijkt wel de media, er is nu al teveel aandacht aan geschonken. Als we overal zo mee om moeten gaan als met deze paar woorden, kunnen we het forum beter sluiten.
Groeten,
Mischa
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » vr 02 mei 2014, 13:33
Mede zelfbouw knutselaars ....
Even kijken of mijn dochter mij deze dag wil/kan missen ....
......zo ja , dan zou ik ook graag van de partij zijn .
Als ik nog wat mee moet nemen hoor ik het wel.
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » vr 02 mei 2014, 15:25
CarloPJB schreef: Mede zelfbouw knutselaars ....
Even kijken of mijn dochter mij deze dag wil/kan missen ....
......zo ja , dan zou ik ook graag van de partij zijn .
Als ik nog wat mee moet nemen hoor ik het wel.
Ken je dat gevoel ....dat je heel de tijd loopt met het gevoel dat je wat vergeten bent .....
Ik heb die dag een verjaardag met BBQ
Dus jullie moeten het zonder mij doen
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » za 03 mei 2014, 11:58
Ah bagger dat meen je niet! Een van de oudgedienden. Jammer
CarloPJB
Berichten: 1786 Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland
Bericht
door CarloPJB » za 03 mei 2014, 12:07
Ja , oud wordt die zeker
Optie zou nog zijn dat ik tot een uur of twee kom om daarna door te reizen
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788 Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:
Bericht
door Wowly » za 03 mei 2014, 20:38
is een optie!!!!