Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door Walt »

Wel als hij zijn set zou meenemen... :rock: :rock: :rock:

Gevaar is dan wel dat voor ons de hobby is verpest, zo goed krijgen wij het nooit...

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door Hans Nootdorp »

asterduc schreef:
ik kom ook

al of niet met systeem, hangt een beetje af of ik wat klaar heb.
Plannen genoeg, maar de daden blijven uit.
Een deadline voor de luisterdag doet soms wonderen, w'll see!

Ik kijk er in ieder geval zoals elk jaar weer naar uit.

Ed
Succes dan Ed. Ik ben benieuwd naar je laatste brouwsel. Groet, Hans. (met nog de smaak van blonde Aquitaine in mijn mond.... :D )
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door ray5150 »

AatV schreef:
Hans Nootdorp schreef:
Wie weet wil mijn achterbuurman Erik van Voorst ook wel mee......
Wordt het dan een "luisterdag der luisterdagen"?
Of, zoals een zeker Iraaks heerschap zou zeggen : De Moeder Aller Luisterdagen. :mrgreen:
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door daniel »

ik ben er ook weer eens bij!
Gebruikersavatar
Ronald_1
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 mar 2006, 21:13

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door Ronald_1 »

Ik kom 24 mei ook graag langs in Breda. :)
ambox
Berichten: 15
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 20:14
Locatie: Gent - Belgie

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door ambox »

ik kom ook
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door Kappa7 »

Ik ben er ook bij.
ambox
Berichten: 15
Lid geworden op: za 09 jun 2007, 20:14
Locatie: Gent - Belgie

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door ambox »

Wowly schreef:
Indien je op 24 mei op de luisterdag aanwezig wil zijn kun je dat hier kenbaar maken. Gewoon een reply met "ik kom ook" is al voldoende.

Entree is al jaren 7,5 euro.

Maximum bezoekers wordt gesteld op 100 (nog nooit gehaald, dus ruimte genoeg hoop ik). Indien er meerdere aanmeldingen zijn gaan numero 101 en verder op een wachtlijst. Indien er iemand afmeld kan er weer iemand bij komen.
Leden die een wezenlijke bijdrage leveren aan de luisterdag in de vorm dat ze iets meenemen qua apparatuur komen vooraan de wachtlijst te staan. Maar zoals gezegd; zoveel zijn er nog nooit geweest, verwacht het dit jaar net anders....

Wie wordt de eerste???

PS: als je apparatuur meeneemt ook ff aangeven in dit topic


1 Avdboom
2 Meanman64
3 Dré
4 Tino
5 Papaleo
6 Motorfret
7 Henkjan
8 Aatv
9 DS23man
10 Dan
11 Ray5150
12 Wdd
13 Sander1238
14 jeroen_d
15 Barry2001
16 Cool
17 hsmeets
18 BertDB
19 Molekuul
20 Motoindo
21 Cobaltjeh
22 Enjoyprog
22 HarryEng
23 Asterduc
24 Pvanlingen
25 Marp
26 Ambox

Aan deze luisterdag verwante links:
- aangeven dat je komt (dit topic)
- opgeven welke apparatuur je meebrengt
- plaatsje reserveren voor een van de luisterstints
- carpooltopic
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door mischa72 »

mischa72 schreef:
Yes, net als een aantal jaren ben ik er ook weer bij.

Ik kom lekker luisteren :mrgreen: .

Groeten,
Mischa
Ha, ik was niet duidelijk genoeg zie ik ? :rofl:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door Wowly »

Heb specially for joellie die lijst maar eens bijgewerkt :)
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door mischa72 »

Begint weer een gezellig lijstje te worden. :proost: :goedzo:
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door sjons »

Staat al wel in de agenda, maar aangezien ik momenteel ook van week tot week leef weet ik nog niet zeker of ik kom... blijft een eindje rijden natuurlijk... :mrgreen:
Gebruikersavatar
harryeng
Berichten: 211
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 16:17
Locatie: Roosendaal

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door harryeng »

Wowly schreef:
Heb specially for joellie die lijst maar eens bijgewerkt :)
Jan,

je komt toch zelf ook wel? :think:
Anders blijven wij ook weg!
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door Wowly »

hahaha natuurlijk kom ikzelf me myself and i undsoweitert auch!!!
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door ray5150 »

Een schizofreen, is nooit alleen... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door Wowly »

:lol:
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door bas focal m180 »

ray5150 schreef:
Een schizofreen, is nooit alleen... :mrgreen:
En hoe moeten mensen/formummers met schrizofrenie dit opvatten ?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door hannesie »

bas focal m180 schreef:
ray5150 schreef:
Een schizofreen, is nooit alleen... :mrgreen:
En hoe moeten mensen/formummers met schrizofrenie dit opvatten ?
Daar komen ze samen wel uit. :(
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door bas focal m180 »

hannesie schreef:
bas focal m180 schreef:
ray5150 schreef:
Een schizofreen, is nooit alleen... :mrgreen:
En hoe moeten mensen/formummers met schrizofrenie dit opvatten ?
Daar komen ze samen wel uit. :(
Nee Hannesie mensen die daar aan leiden/lijden kunnen daarom niet lachen .
Zelfmoord percentage ligt op 10% .
mischa72
Berichten: 4434
Lid geworden op: wo 06 jun 2007, 23:45
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door mischa72 »

Kom op jongens, lighten up !! Dit lijkt wel de media, er is nu al teveel aandacht aan geschonken. Als we overal zo mee om moeten gaan als met deze paar woorden, kunnen we het forum beter sluiten.

Groeten,
Mischa
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door CarloPJB »

Mede zelfbouw knutselaars ....


Even kijken of mijn dochter mij deze dag wil/kan missen ....


......zo ja , dan zou ik ook graag van de partij zijn .


Als ik nog wat mee moet nemen hoor ik het wel.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door CarloPJB »

CarloPJB schreef:
Mede zelfbouw knutselaars ....


Even kijken of mijn dochter mij deze dag wil/kan missen ....


......zo ja , dan zou ik ook graag van de partij zijn .


Als ik nog wat mee moet nemen hoor ik het wel.

:-#

Ken je dat gevoel ....dat je heel de tijd loopt met het gevoel dat je wat vergeten bent .....

Ik heb die dag een verjaardag met BBQ #-o


Dus jullie moeten het zonder mij doen :hide:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door Wowly »

Ah bagger dat meen je niet! Een van de oudgedienden. Jammer
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door CarloPJB »

Ja , oud wordt die zeker :lagge:

Optie zou nog zijn dat ik tot een uur of twee kom om daarna door te reizen :-k
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Re: Inschrijvingen Luisterdag Breda 2014 24 mei

Bericht door Wowly »

is een optie!!!!
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”