Wat is nu een leuke instapinstap-voorversterker? Zie wat Vivanco-spul voorbij komen en ook Conrad heeft wel wat in de aanbieding, maar zit er nog verschil in die hele goeiekope dingen.
Als het platendraaien bevalt gaat het uiteraard vervangen worden door iets beters, maar wil eerst even kijken of a. de platenspeler het wel goed doet en b. het thuis net zo bevalt als dat ik bij anderen ervaar...
Met goedkoop bedoel ik ook echt tientjeswerk, zelfbouw zit er aan mijn kant niet in. Ik wordt vooralsnog al zenuwachtig als ik alleen maar kijk naar mijn soldeerbout
