Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Leuk, ik ben er graag bij. Qua DIY ben ik een newbie, maar ik heb wel een platenspeler (waar nogal wat aan versleuteld is) die ik eventueel mee kan nemen.
Top, een luisterdag in het noorden Lijkt me leuk om dat ook eens mee te maken (wou iig altijd al eens een setje hatts horen), al denk ik niet dat ik van betekenis kan zijn qua hardware (needletjes staan al op de lijst, en een sub ook al, tenzij er behoefte is om mijn Triska sub mee te nemen?)
Heb em genoteerd in de agenda...
Laatst gewijzigd door sjons op vr 22 mei 2009, 0:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou hier graag ook eens heen willen om luisterervaringen op te doen, ik zou graag iemand meenemen indien dit mogelijk is .
Moet ik mij ergens aanmelden of hoe gaat het in zijn werk?.
Alvast bedankt !
Het is nog niet helemaal zeker of ik dan kan, maar een luisterdag in het noorden lijkt mij ook wel erg leuk. In Breda kon ik er dit jaar niet bij zijn, hopelijk lukt Beetsterzwaag wel. Als ik een beetje doorwerk is de Green Frog ook wel af en die neem ik dan natuurlijk mee.
Ik wil me ook aanmelden voor de Luisterdag in het noorden.
De Arcturus voorversterker is tegen die tijd zeker speelklaar. Ik hoop dat er een eindversterker aanwezig zal zijn (cve?) met een gebalanceerde ingang. Misschien aardig om een vergelijk te kunnen maken tussen gebalanceerd/ongebalanceerd.
groetend vanuit het verre westen,
Aat
Laatst gewijzigd door AatV op zo 14 jun 2009, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is nog niet helemaal zeker of ik dan kan, maar een luisterdag in het noorden lijkt mij ook wel erg leuk. In Breda kon ik er dit jaar niet bij zijn, hopelijk lukt Beetsterzwaag wel. Als ik een beetje doorwerk is de Green Frog ook wel af en die neem ik dan natuurlijk mee.
Co
Zal je op de lijst zetten Co..
Green Frog is dat een eindtrap....?
vertel ..vertel
Deelnemerslijst is aangepast zie bericht 2 van dit draadje
Ben van plan rond deze zelfbouwdag met mijn wederhelft een paar dagen in Friesland te zijn (ben dan al in de buurt) , dus carpoolen zal niet gaan.
Had me trouwens erg gezellig geleken!
Ik heb weer een auto, dus kan al mijn spul meenemen als het moet
Ik kan mijn deze zelfbouwspeakertjes meenemen als iemand daar interesse voor heeft.
Het is goed mogelijk dat ze dan nog steeds niet afgewerkt zijn, maar er komt geluid uit. (ik ben thuis aan het verbouwen en ze staan nu bij een vriend thuis, ze klonken beter dan een setje Technics en cheapo Wharfedale's)
Verder neem ik mijn USB-DAC en m'n Denon cdspelert mee.
Er kan nog 1 iemand meerijden inc. zuilen. Als er geen zuilen mee gaan kunnnen er 2 a 3 mensen mee