4de ZBA luisterdag v h Noorden za 26 september 2009

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

jnijboer schreef:
Leuk, ik ben er graag bij. Qua DIY ben ik een newbie, maar ik heb wel een platenspeler (waar nogal wat aan versleuteld is) die ik eventueel mee kan nemen.

Afbeelding
mooi..

zal je zsm op de lijst zetten..

en die DT lijkt mij het beluisteren ook waard :)

wat voor element zit er op mc of mm

zitten we wel met de voorvoortrap ?
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Bericht door sjons »

Top, een luisterdag in het noorden :-) Lijkt me leuk om dat ook eens mee te maken (wou iig altijd al eens een setje hatts horen), al denk ik niet dat ik van betekenis kan zijn qua hardware (needletjes staan al op de lijst, en een sub ook al, tenzij er behoefte is om mijn Triska sub mee te nemen?)
Heb em genoteerd in de agenda...
Laatst gewijzigd door sjons op vr 22 mei 2009, 0:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

zo.

deelnemerslijst is aangepast :)
jnijboer
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 31 dec 2006, 1:03
Locatie: Tijnje

Bericht door jnijboer »

Element (Dynavector 10x5) is een high output MC. Ik heb geen losse phonotrap maar wie weet valt er voor september nog wel wat te knutselen :P
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Bericht door HoMeR »

...losse phonotrap...
Er komt ook nog een vriend van me mee.....
Die heeft een losse phonotrap !
'K zal eens vragen...... :wink:
Gebruikersavatar
Olaf Analogue
ZBA-megadonateur
Berichten: 4778
Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41

Bericht door Olaf Analogue »

Ik zou hier graag ook eens heen willen om luisterervaringen op te doen, ik zou graag iemand meenemen indien dit mogelijk is .
Moet ik mij ergens aanmelden of hoe gaat het in zijn werk?.
Alvast bedankt !
Maarten
Berichten: 117
Lid geworden op: wo 23 feb 2005, 9:16
Locatie: Slochteren

Bericht door Maarten »

weidok schreef:
zo.

deelnemerslijst is aangepast :)
Je mag mijn ? wel weg halen... :D

maw ik kom dus, nu maar hopen dat er niet iemand gaat trouwen of andersins zijn leven drastisch veranderd... (dood ofzo) :?
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Maarten schreef:
nu maar hopen dat er niet iemand gaat trouwen
Dat was bij de eerste luisterdag in Beetsterzwaag anders een reden voor een klein feestje!!

Kees
Maarten
Berichten: 117
Lid geworden op: wo 23 feb 2005, 9:16
Locatie: Slochteren

Bericht door Maarten »

audiomanics schreef:
Dat was bij de eerste luisterdag in Beetsterzwaag anders een reden voor een klein feestje!!
Als dat nu weer gebeurd? :shock:
Ok, maar wel in...

...juist Beesterzwaag :)
Gebruikersavatar
danielv
Berichten: 613
Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn

Bericht door danielv »

kan iemand een meetsetje meenemen + drivers, zodat ik mijn pico's dan kan doormeten :)
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Bericht door cve »

Het is nog niet helemaal zeker of ik dan kan, maar een luisterdag in het noorden lijkt mij ook wel erg leuk. In Breda kon ik er dit jaar niet bij zijn, hopelijk lukt Beetsterzwaag wel. Als ik een beetje doorwerk is de Green Frog ook wel af en die neem ik dan natuurlijk mee.

Co
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Bericht door AatV »

Ik wil me ook aanmelden voor de Luisterdag in het noorden.
De Arcturus voorversterker is tegen die tijd zeker speelklaar. Ik hoop dat er een eindversterker aanwezig zal zijn (cve?) met een gebalanceerde ingang. Misschien aardig om een vergelijk te kunnen maken tussen gebalanceerd/ongebalanceerd.

groetend vanuit het verre westen,
Aat
Laatst gewijzigd door AatV op zo 14 jun 2009, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Bericht door TubeHead »

Voeg mij ook maar toe.. erg genoten in Breda ! Zeker voor een herhaling ;)

Neem mn Hoofdtelefoon versterker en Phonodude ook weer mee.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

cve schreef:
Het is nog niet helemaal zeker of ik dan kan, maar een luisterdag in het noorden lijkt mij ook wel erg leuk. In Breda kon ik er dit jaar niet bij zijn, hopelijk lukt Beetsterzwaag wel. Als ik een beetje doorwerk is de Green Frog ook wel af en die neem ik dan natuurlijk mee.

Co
Zal je op de lijst zetten Co..
Green Frog is dat een eindtrap....?
vertel ..vertel




Deelnemerslijst is aangepast zie bericht 2 van dit draadje
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

AatV schreef:
Ik wil me ook aanmelden voor de Luisterdag in het noorden.
carpoolen Aat?
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Bericht door AatV »

@Henkjan,

Ben van plan rond deze zelfbouwdag met mijn wederhelft een paar dagen in Friesland te zijn (ben dan al in de buurt) , dus carpoolen zal niet gaan.
Had me trouwens erg gezellig geleken!

groeten,
Aat
Gebruikersavatar
cve
Berichten: 2131
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 18:07
Locatie: Wormer

Bericht door cve »

Green Frog is dat een eindtrap....?
De Green Frog bestaat uit een preamp op basis van de ReLaixed en 2 monoblokken met UcD400 HxR

Meer daarover hier:

http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=7947

Groet, Co
Gebruikersavatar
rene vos
Berichten: 1
Lid geworden op: do 12 jun 2008, 23:27
Locatie: roden

Bericht door rene vos »

Eindelijk, Homer heeft me zover gekregen. Wat neem ik mee.

- Hans (actieve versie)
- gemodificeerde A4tjes (sat) + lat sub. beide actief.
- MM Audio v.versterker
- Advance acoustic cd-loopwerk + Advance acoustic losse dac. (buizen)
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

rene vos schreef:
Eindelijk, Homer heeft me zover gekregen. Wat neem ik mee.

- Hans (actieve versie)
- gemodificeerde A4tjes (sat) + lat sub. beide actief.
- MM Audio v.versterker
- Advance acoustic cd-loopwerk + Advance acoustic losse dac. (buizen)
gaaf rene zal de lijsten zsm aanpassen



Ik heb het de komende tijd erg druk
dus niet ongerust zijn als ik even niet reageer :)
Laatst gewijzigd door weidok op ma 22 jun 2009, 23:53, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

idee:

linkjes van topics van ontwerpen op de luisterdag
is misschien ook leuk om informatie op te doen

of informatie uitprinten van je speakers en/of apparatuur
kunnen we dit op de luisterdag lezen :)


Gebruikersavatar
danielv
Berichten: 613
Lid geworden op: za 19 jan 2008, 16:31
Locatie: zuidhorn

Bericht door danielv »

weidok schreef:
idee:

linkjes van topics van ontwerpen op de luisterdag
is misschien ook leuk om informatie op te doen

of informatie uitprinten van je speakers en/of apparatuur
kunnen we dit op de luisterdag lezen :)


ik dacht dat je vakantie had
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

danielv schreef:
weidok schreef:
idee:

linkjes van topics van ontwerpen op de luisterdag
is misschien ook leuk om informatie op te doen

of informatie uitprinten van je speakers en/of apparatuur
kunnen we dit op de luisterdag lezen :)


ik dacht dat je vakantie had
is verschoven... :oops:
Gebruikersavatar
Koss
Berichten: 274
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 15:41
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Koss »

Ik heb weer een auto, dus kan al mijn spul meenemen als het moet :)

Ik kan mijn deze zelfbouwspeakertjes meenemen als iemand daar interesse voor heeft.
Het is goed mogelijk dat ze dan nog steeds niet afgewerkt zijn, maar er komt geluid uit. (ik ben thuis aan het verbouwen en ze staan nu bij een vriend thuis, ze klonken beter dan een setje Technics en cheapo Wharfedale's)

Verder neem ik mijn USB-DAC en m'n Denon cdspelert mee.

Er kan nog 1 iemand meerijden inc. zuilen. Als er geen zuilen mee gaan kunnnen er 2 a 3 mensen mee :)

Koss
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

zet bij mijn naam maar een vraagteken, ik zag net het zakenreisschema van m'n vrouw... :(
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Henkjan schreef:
zet bij mijn naam maar een vraagteken, ik zag net het zakenreisschema van m'n vrouw... :(
? ok
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”