Ik heb de muziek in iTunes gezet en omgezet in Apple losless. Dit kan met meerdere converters. Ook kan je met Fluke werken op een Mac.hannesie schreef:Dan een vraag?
Kun je er ook flac mee afspelen?
Wat is de max. bitrate met de optische verbinding ? 24/96?
Als het dan via Airplay speelt, dan word de data stream gedownsampled naar 48.
Hier vind ik geen gegevens die er toe doen.
http://support.apple.com/kb/SP648?viewlocale=nl_NL
Bitrate is volgens mij max 24/96. Maar dat is de standaard SBT ook.
Dat samplen heb ik over gelezen.
Ik heb enkele 16/44 bestanden en 24/96 bestanden beluisterd. En kon bij het omschakelen geen verschillen ontdekken.
Oftewel het kan vast beter, maar voor 100 euro heb je een behoorlijk goede streamer. Helaas alleen optisch.
