Leveranciers

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Gebruikersavatar
VT4C
Berichten: 248
Lid geworden op: di 26 apr 2011, 22:43

Re: Leveranciers

Bericht door VT4C »

Laaggeprijsde onderdelen voor DIY buizenversterkers en goedkope single-ended versterkers:

http://jjyaudio.com/index.asp
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Leveranciers

Bericht door TubeHead »

Zuw... alles beetje geupdate.. kom maar op met de linkjes !
Gebruikersavatar
595ss
Berichten: 326
Lid geworden op: vr 02 dec 2005, 16:26
Locatie: Gullringen, sverige

Re: Leveranciers

Bericht door 595ss »

Voor versterker en luidsprekerbouw:

http://www.rpm.fi/

geen zorgen, doet het ook in het engels :wink:

Rob
Gebruikersavatar
VT4C
Berichten: 248
Lid geworden op: di 26 apr 2011, 22:43

Re: Leveranciers

Bericht door VT4C »

Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door Kappa7 »

http://www.epor.nl/
Adres voor het bewerken van frontplaten met een CNC machine.
Ook draai klussen zijn daar in goede handen.

Groetjes George
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: Leveranciers

Bericht door Arno »

Kappa7 schreef:
http://www.epor.nl/
Adres voor het bewerken van frontplaten met een CNC machine.
Ook draai klussen zijn daar in goede handen.

Groetjes George
Op die site kom ik niet verder...
Leon
Berichten: 401
Lid geworden op: do 29 apr 2010, 20:09

Re: Leveranciers

Bericht door Leon »

Voor goedkope R-Cores:
http://www.selectronic.fr/

Voor zelfbouwkits:
http://www.twistedpearaudio.com

Voor behuizingen:
http://www.modushop.biz/
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door Kappa7 »

Arno schreef:
Kappa7 schreef:
http://www.epor.nl/
Adres voor het bewerken van frontplaten met een CNC machine.
Ook draai klussen zijn daar in goede handen.

Groetjes George
Op die site kom ik niet verder...
FF een mail sturen als je iets gemaakt wil hebben.
De site wordt nog aangepast.
Mocht dat niet lukken doe dan een PB naar mij dan kan ik je in contact brengen.

Groetjes George
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8108
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door Kappa7 »

Kappa7 schreef:
Arno schreef:
Kappa7 schreef:
http://www.epor.nl/
Adres voor het bewerken van frontplaten met een CNC machine.
Ook draai klussen zijn daar in goede handen.

Groetjes George
Op die site kom ik niet verder...
FF een mail sturen als je iets gemaakt wil hebben.
De site wordt nog aangepast.
Mocht dat niet lukken doe dan een PB naar mij dan kan ik je in contact brengen.

Groetjes George
Inmiddels is de site aangepast en werkt alles wel.

Groetjes George
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Leveranciers

Bericht door Pjotr »

Vrijwel alle Alps audio potmeters:

http://www.familygate24.com/alps/potent ... index.html

Is een leverancier in Duitsland. Of ie snel levert? Nog geen ervaring mee.
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Re: Leveranciers

Bericht door daniel »

Pjotr schreef:
Vrijwel alle Alps audio potmeters:

http://www.familygate24.com/alps/potent ... index.html

Is een leverancier in Duitsland. Of ie snel levert? Nog geen ervaring mee.
is ook aktief via iebeej. Heb er wel eens iets besteld, en dat is zonder problemen geleverd. Ze leveren ook de wat exotischer varianten als 6-gangs motorpotmeters en zo.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Leveranciers

Bericht door Pjotr »

Klopt, prettig om te lezen dat ze probleemloos leveren. Ik was eigenlijk opzoek naar deze: http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dl ... 0373575499 Een special die je alleen in hele dure digitale mengtafels tegenkomt. Die wil ik misschien gaan gebruiken voor een op handen zijnde relais gestuurde volume regeling.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Leveranciers

Bericht door Pjotr »

Leveren i.d.d. vlot: Vorig weekend besteld. Kreeg ik gisteren een T&T nummer van ze per e-mail en zojuist stond de postbode op de stoep met de bestelde potmeter. Keurig verpakt.

De logistiek van Deutsche Post + Post.nl werk duidelijk sneller dan hun logistiek :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Leveranciers

Bericht door Pjotr »

Deze staat nog niet in de lijst: http://www.small-parts.nl/

Richten zich hoofdzakelijk op spullen voor printjes maken maar hebben ook aardig wat op gebied van componenten.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Leveranciers

Bericht door ray5150 »

Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Leveranciers

Bericht door Zweitse »

Leuke prijsjes ook als ik bijvoorbeeld kijk naar de SS 2905/9900
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door hannesie »

Ik denk dat de actualiteit bij deze firma ver is te zoeken.
Reken er maar niet op dat het klopt. :mrgreen:
Ik denk dat onze Belgische forumgenoeten er wel meer van af weten.
Is naar ik weet een soort Quackelstein Vlaardingen.
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Leveranciers

Bericht door Zweitse »

Heb ook :mrgreen: niet gelijk de behoefte om iets te bestellen
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Leveranciers

Bericht door meanman64 »

ray5150 schreef:
Heb er in de tijd mijn Jantzen Superior Z caps en wat buisjes gekocht via mail besteld en alles keurig geleverd.Dit is al wel een tijdje geleden,hoe het nu zit weet ik natuurlijk niet.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Leveranciers

Bericht door ray5150 »

hannesie schreef:
Is naar ik weet een soort Quackelstein Vlaardingen.
Is dat soms in een oud grachtenpand aan een kade ?
Dan ben ik er weleens geweest.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door hannesie »

ray5150 schreef:
Is dat soms in een oud grachtenpand aan een kade ?
Dan ben ik er weleens geweest.
Inderdaad, ik heb er ooit een rol zilverdraad gekocht met teflon isolatie ( militaire spec's ), er zou 35 m op zitten, maar het was veel meer. :D
fluffypuf
Berichten: 89
Lid geworden op: di 24 sep 2013, 11:08

Re: Leveranciers

Bericht door fluffypuf »

Ik weet niet of jullie deze al kennen, ik heb er verder nooit wat besteld dus heb er geen ervaringen mee.
Er staan wel leuke spullletjes op.

http://www.vt4c.com/shop/program/main.php

Ah ik zag hem al staan op pagina 2 sorry, wel een mooie site.
Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 3807
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: Leveranciers

Bericht door AatV »

Was nieuw voor mij, maar geloof dat Kappa7 hier een versterker vandaan had?
Het gaat om Mable Audio, Hier te vinden.
Veel leuke dingen voor de mensen, zoals teflon geïsoleerde kabel, allerlei apparaatvoetjes etc. 8)
Het is allemaal in nogal brak Engels vertaald, maar de plaatjes zijn wel duidelijk.

groet,
Aat
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Leveranciers

Bericht door Pjotr »

ray5150 schreef:
hannesie schreef:
Is naar ik weet een soort Quackelstein Vlaardingen.
Is dat soms in een oud grachtenpand aan een kade ?
Dan ben ik er weleens geweest.
Dat zat toch op het pleintje hoor. Op de kade zit nog wel een firma Quakkelstein maar daar kun je alleen tonnetjes haring kopen :lol:

Zie ook hier: https://groups.google.com/forum/#!topic ... XfyVthqYdA

Jammer, hij is met pensioen :(
Gebruikersavatar
cool
Berichten: 1126
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: Leveranciers

Bericht door cool »

Hij zit nog steeds aan de kade, kom er weleens. Wel tegenover een viskraam.
Alleen dinsdags van 10 tot 16 u open.
Het plan is er wel al jaren om nar een andere locatie te gaan. Staat ook op radiomarketen van o.a. de VERON.
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”