Leveranciers
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Leveranciers
Laaggeprijsde onderdelen voor DIY buizenversterkers en goedkope single-ended versterkers:
http://jjyaudio.com/index.asp
http://jjyaudio.com/index.asp
Re: Leveranciers
http://www.epor.nl/
Adres voor het bewerken van frontplaten met een CNC machine.
Ook draai klussen zijn daar in goede handen.
Groetjes George
Adres voor het bewerken van frontplaten met een CNC machine.
Ook draai klussen zijn daar in goede handen.
Groetjes George
Re: Leveranciers
Op die site kom ik niet verder...Kappa7 schreef:http://www.epor.nl/
Adres voor het bewerken van frontplaten met een CNC machine.
Ook draai klussen zijn daar in goede handen.
Groetjes George
Re: Leveranciers
Voor goedkope R-Cores:
http://www.selectronic.fr/
Voor zelfbouwkits:
http://www.twistedpearaudio.com
Voor behuizingen:
http://www.modushop.biz/
http://www.selectronic.fr/
Voor zelfbouwkits:
http://www.twistedpearaudio.com
Voor behuizingen:
http://www.modushop.biz/
Re: Leveranciers
FF een mail sturen als je iets gemaakt wil hebben.Arno schreef:Op die site kom ik niet verder...Kappa7 schreef:http://www.epor.nl/
Adres voor het bewerken van frontplaten met een CNC machine.
Ook draai klussen zijn daar in goede handen.
Groetjes George
De site wordt nog aangepast.
Mocht dat niet lukken doe dan een PB naar mij dan kan ik je in contact brengen.
Groetjes George
Re: Leveranciers
Inmiddels is de site aangepast en werkt alles wel.Kappa7 schreef:FF een mail sturen als je iets gemaakt wil hebben.Arno schreef:Op die site kom ik niet verder...Kappa7 schreef:http://www.epor.nl/
Adres voor het bewerken van frontplaten met een CNC machine.
Ook draai klussen zijn daar in goede handen.
Groetjes George
De site wordt nog aangepast.
Mocht dat niet lukken doe dan een PB naar mij dan kan ik je in contact brengen.
Groetjes George
Groetjes George
Re: Leveranciers
Vrijwel alle Alps audio potmeters:
http://www.familygate24.com/alps/potent ... index.html
Is een leverancier in Duitsland. Of ie snel levert? Nog geen ervaring mee.
http://www.familygate24.com/alps/potent ... index.html
Is een leverancier in Duitsland. Of ie snel levert? Nog geen ervaring mee.
Re: Leveranciers
is ook aktief via iebeej. Heb er wel eens iets besteld, en dat is zonder problemen geleverd. Ze leveren ook de wat exotischer varianten als 6-gangs motorpotmeters en zo.Pjotr schreef:Vrijwel alle Alps audio potmeters:
http://www.familygate24.com/alps/potent ... index.html
Is een leverancier in Duitsland. Of ie snel levert? Nog geen ervaring mee.
Re: Leveranciers
Klopt, prettig om te lezen dat ze probleemloos leveren. Ik was eigenlijk opzoek naar deze: http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dl ... 0373575499 Een special die je alleen in hele dure digitale mengtafels tegenkomt. Die wil ik misschien gaan gebruiken voor een op handen zijnde relais gestuurde volume regeling.
Re: Leveranciers
Leveren i.d.d. vlot: Vorig weekend besteld. Kreeg ik gisteren een T&T nummer van ze per e-mail en zojuist stond de postbode op de stoep met de bestelde potmeter. Keurig verpakt.
De logistiek van Deutsche Post + Post.nl werk duidelijk sneller dan hun logistiek
De logistiek van Deutsche Post + Post.nl werk duidelijk sneller dan hun logistiek
Re: Leveranciers
Deze staat nog niet in de lijst: http://www.small-parts.nl/
Richten zich hoofdzakelijk op spullen voor printjes maken maar hebben ook aardig wat op gebied van componenten.
Richten zich hoofdzakelijk op spullen voor printjes maken maar hebben ook aardig wat op gebied van componenten.
Re: Leveranciers
Ik denk dat de actualiteit bij deze firma ver is te zoeken.
Reken er maar niet op dat het klopt.
Ik denk dat onze Belgische forumgenoeten er wel meer van af weten.
Is naar ik weet een soort Quackelstein Vlaardingen.
Reken er maar niet op dat het klopt.
Ik denk dat onze Belgische forumgenoeten er wel meer van af weten.
Is naar ik weet een soort Quackelstein Vlaardingen.
Re: Leveranciers
Heb er in de tijd mijn Jantzen Superior Z caps en wat buisjes gekocht via mail besteld en alles keurig geleverd.Dit is al wel een tijdje geleden,hoe het nu zit weet ik natuurlijk niet.ray5150 schreef:http://www.diyparadiso.com/
(in België.)
Re: Leveranciers
Is dat soms in een oud grachtenpand aan een kade ?hannesie schreef:Is naar ik weet een soort Quackelstein Vlaardingen.
Dan ben ik er weleens geweest.
Re: Leveranciers
Inderdaad, ik heb er ooit een rol zilverdraad gekocht met teflon isolatie ( militaire spec's ), er zou 35 m op zitten, maar het was veel meer.ray5150 schreef:Is dat soms in een oud grachtenpand aan een kade ?
Dan ben ik er weleens geweest.
Re: Leveranciers
Ik weet niet of jullie deze al kennen, ik heb er verder nooit wat besteld dus heb er geen ervaringen mee.
Er staan wel leuke spullletjes op.
http://www.vt4c.com/shop/program/main.php
Ah ik zag hem al staan op pagina 2 sorry, wel een mooie site.
Er staan wel leuke spullletjes op.
http://www.vt4c.com/shop/program/main.php
Ah ik zag hem al staan op pagina 2 sorry, wel een mooie site.
Re: Leveranciers
Was nieuw voor mij, maar geloof dat Kappa7 hier een versterker vandaan had?
Het gaat om Mable Audio, Hier te vinden.
Veel leuke dingen voor de mensen, zoals teflon geïsoleerde kabel, allerlei apparaatvoetjes etc.
Het is allemaal in nogal brak Engels vertaald, maar de plaatjes zijn wel duidelijk.
groet,
Aat
Het gaat om Mable Audio, Hier te vinden.
Veel leuke dingen voor de mensen, zoals teflon geïsoleerde kabel, allerlei apparaatvoetjes etc.
Het is allemaal in nogal brak Engels vertaald, maar de plaatjes zijn wel duidelijk.
groet,
Aat
Re: Leveranciers
Dat zat toch op het pleintje hoor. Op de kade zit nog wel een firma Quakkelstein maar daar kun je alleen tonnetjes haring kopenray5150 schreef:Is dat soms in een oud grachtenpand aan een kade ?hannesie schreef:Is naar ik weet een soort Quackelstein Vlaardingen.
Dan ben ik er weleens geweest.
Zie ook hier: https://groups.google.com/forum/#!topic ... XfyVthqYdA
Jammer, hij is met pensioen
Re: Leveranciers
Hij zit nog steeds aan de kade, kom er weleens. Wel tegenover een viskraam.
Alleen dinsdags van 10 tot 16 u open.
Het plan is er wel al jaren om nar een andere locatie te gaan. Staat ook op radiomarketen van o.a. de VERON.
Alleen dinsdags van 10 tot 16 u open.
Het plan is er wel al jaren om nar een andere locatie te gaan. Staat ook op radiomarketen van o.a. de VERON.
