Ik heb mijn oude hobby na 20 jaar weer eens opgepakt.
Ik het verre verleden heb ik diverse boxen gebouwd zoals Vifa modellen (korrect, fillegran basis) Scanspeak (opus, esprit) Tannoy eigen ontwerp met marmeren kast en nog wat ander spul voor P.A. gebruik.
Nu heb ik een paar speakers gebouwd met Dynaudio units.
De gesloten kastjes hebben een inhoud van 15 liter en ik heb ze van 22mm mdf gebouwd. Dit heb ik bekleed met kunstfineer.
De facetten fineren viel nog niet mee, ik heb nog nooit met (kunst)fineer gewerkt.
Hier een paar foto's:

