Wat er met de aardpunten is valt niet erg goed te zien.Alles naar een punt klopt al niet,zie de aarde vande fasedraaier aan die van de voorversterker en daar vandaan verdwijnt een draad.Da's niet elk afzonderlijk naar één punt.
De draad van de ingang naar rooster is ,op de foto dan toch,niet afgeschermd en daarbij vlak over een koppelkcondensator naar de eindbuis.Nogwel die in fase met de ingang,bedenkelijk.
Aarde van de gloei niet vergeten?
Anne
