ZBA Luisterdag V Breda - Apparatuur
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
@wowly
Hier dan een voorstel voor wat ik mee wil nemen:
Natuurlijk de RED-AMPS:
( viewtopic.php?t=6626&postdays=0&postorder=asc&start=0 )
en de nieuwe voorversterker:
( viewtopic.php?t=8482 )
Deze neem ik graag mee maar dan zie ik wel graag dat ze ook aangesloten worden aangezien ik van ver kom en het voor mij een hele toer is ivm mn gezondheid. Dit keer heb ik besloten geen luidsprekers mee te nemen daar de verhuizing mij dan te zwaar wordt en er weinig nieuws is na de vorige keer. (behalve dan de nieuwe d'appolito incl sub).
groet, simon
Natuurlijk de RED-AMPS:
( viewtopic.php?t=8482 )
Deze neem ik graag mee maar dan zie ik wel graag dat ze ook aangesloten worden aangezien ik van ver kom en het voor mij een hele toer is ivm mn gezondheid. Dit keer heb ik besloten geen luidsprekers mee te nemen daar de verhuizing mij dan te zwaar wordt en er weinig nieuws is na de vorige keer. (behalve dan de nieuwe d'appolito incl sub).
groet, simon
- scanspeakman
- asterduc
- Contacteer:
1. bij deze wil ik nog een oproep doen voor 2 kwalitatieve baskasten die vrij hoog kunen doorlopen alsook een Amp om ze aan te sturen.
Bedoeling is om ze in het DSP gebeuren in te zetten, samen met de Concaeve SATelite die vanaf 300 tot 500 het gebied voor hun rekening nemen.
Zelf speel ik thuis met 2 ScanSpeak hoekwoofers 25W8567-SE met 2 Thel monoblokken, maar de complete verhuis van heel het boeltje is me wat teveel. Temeer omdat ik vroeg moet vertrekken (om de DSP op te stellen) en voor de avond moet terugkeren omwille van andere verplichtingen.
2. Wowly, vanaf hoe vroeg is er toegang tot de lokalen?
3. Bart_M zou aanvankelijk mee de DSP afstellen en demonstreren. Doordat Bart niet aanwezig kan zijn zoek ik nog een andere vrijwilliger met basiskennis meten en afstellen DSP. Dat maakt het voor mij wat meer relaxed.
Ed.
Bedoeling is om ze in het DSP gebeuren in te zetten, samen met de Concaeve SATelite die vanaf 300 tot 500 het gebied voor hun rekening nemen.
Zelf speel ik thuis met 2 ScanSpeak hoekwoofers 25W8567-SE met 2 Thel monoblokken, maar de complete verhuis van heel het boeltje is me wat teveel. Temeer omdat ik vroeg moet vertrekken (om de DSP op te stellen) en voor de avond moet terugkeren omwille van andere verplichtingen.
2. Wowly, vanaf hoe vroeg is er toegang tot de lokalen?
3. Bart_M zou aanvankelijk mee de DSP afstellen en demonstreren. Doordat Bart niet aanwezig kan zijn zoek ik nog een andere vrijwilliger met basiskennis meten en afstellen DSP. Dat maakt het voor mij wat meer relaxed.
Ed.
Ik moet van de week de beheerster nog ff spreken, maar de vorige keer waren we om 8.30 in staat om de boel in het gebouw te laden
Ik ga de komende dagen de opzet bekend maken. Jullie zullen zien dat ie veel relaxter is dan de vorige keren, daar er twee "geplande" luisterruimte's komen ( de twee bovenste) waarvoor je je moet inschrijven op de dag zelf, de andere drie zullen geheel vrij zijn om te gebruiken naar eigen goeddunken..... De grote ruimte beneden zal worden gebruikt voor de Main event: DSP in vele varianten.
Er zal ook een heuse dac shootout worden gemaakt alsmede een ruimte voor een gezellig samenzijn (als dat laatste tenminste mag van de beheerster...)
Heb het ENORM druk met werk/kids en een opleiding, dus als ik niet meteen reageer op zaken weet je waarom
. Ben blij met een beetje afleiding in de vorm van de luisterdag. Nou ik eraan denk, moet nog ff kontakt opnemen met domino's pizza welke korting ze deze keer zullen geven
Groetjes
Jan
Ik ga de komende dagen de opzet bekend maken. Jullie zullen zien dat ie veel relaxter is dan de vorige keren, daar er twee "geplande" luisterruimte's komen ( de twee bovenste) waarvoor je je moet inschrijven op de dag zelf, de andere drie zullen geheel vrij zijn om te gebruiken naar eigen goeddunken..... De grote ruimte beneden zal worden gebruikt voor de Main event: DSP in vele varianten.
Er zal ook een heuse dac shootout worden gemaakt alsmede een ruimte voor een gezellig samenzijn (als dat laatste tenminste mag van de beheerster...)
Heb het ENORM druk met werk/kids en een opleiding, dus als ik niet meteen reageer op zaken weet je waarom
Groetjes
Jan
tuurlijk!Ronald_1 schreef:Indien het nog in het programma past wil ik zaterdag de Troels monitoren meenemen.
Hoi Ed,asterduc schreef:1. bij deze wil ik nog een oproep doen voor 2 kwalitatieve baskasten die vrij hoog kunen doorlopen alsook een Amp om ze aan te sturen.
Eventueel kan ik een mijn subwoofer meenemen, dit is een Vifa MA26WR09-04 in 40 liter gesloten kast. Aan de sub hangt een Reckhorn A-401 subwooferversterker.
Ik weet niet of deze sub aan de vereisten voldoet? Of zoek je twee identieke subs?
groeten,
Ronald
- asterduc
- Contacteer:
Ronald, bedankt maar dat gaat niet lukken.Ronald_1 schreef:Eventueel kan ik een mijn subwoofer meenemen, dit is een Vifa MA26WR09-04 in 40 liter gesloten kast.
De woofers spelen door tot 300 à 500 hz.
Dat moet met 2 stuks gebeuren.
De Vifa MA26 is eigenlijk ook iets te zwaar om dat te doen (dat is meer een subwoofer).
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
mijn aanbod van dat ik drivers meeneem als iemand een stel kasten maakt staat nog steeds. ik heb geen tijd om een kast te maken, maar kan wel 2 sets CS Trio8 met passieve membranen meenemen (dat lijkt me de beste optie gezien dat ze wat hoger moeten kunnen dan een pure sub als de SDX10 of SDX15)
- Bijlagen
-
- CSS_TRIO8.pdf
- (162.61 KiB) 99 keer gedownload
-
- Quartet8_Subwoofer_Kit.pdf
- (270.34 KiB) 102 keer gedownload
Idd, iedereen neemt zijn favoriete cd-s mee. Zo hoor ik ieder jaar weer interessante cd-s voorbij komen. Er zijn er die echte demo's maken met de meest fraaie muziek!!!ray5150 schreef:Hoe zit het eigenlijk met de "software"? zijn er een paar mensen die koffers LP's / CD's / laptop met muziek meenemen? of neemt iedereen zijn favoriete platen mee?
Dat zou echt enorm gaaf zijn!! Ik ben daar persoonlijk ERG benieuwd naar!scanspeakman schreef:Mogelijk neem ik de nieuwe twisted pear audio buffalo32s DA-converter mee.
Of ik hem meeneem is afhankelijk van het feit of de spullen op tijd binnen zijn (moet op moment van schrijven nog verstuurd worden vanuit de VS) en of ik het ook nog op tijd aan de praat krijg.
Scanspeakman
Jan
Je weet het simon, je hoeft maat te kikken en we helpen je! Gaaf dat je de RED-AMPS meeneemt, vond ze vorig jaar echt fantastisch!doppedoos schreef:@wowly
Natuurlijk de RED-AMPS:
( viewtopic.php?t=8482 )
groet, simon
Zegt iemand die ieder jaar selectief zijn audio ambient upgrade's meeneemt en uitdeelt om iedereen wat los te maken voor zijn setup...........asterduc schreef:een Forum Sheriff en luisterdag hoofdorganisator mag zijn eigenbelangen niet laten meespelen!![]()
Ik merkte de laatste tijd al wat invloeden van corruptie
Ach ja, ik ben ook maar een mens
- asterduc
- Contacteer:
Wowly schreef:Zegt iemand die ieder jaar selectief zijn audio ambient upgrade's meeneemt en uitdeelt om iedereen wat los te maken voor zijn setup...........asterduc schreef:een Forum Sheriff en luisterdag hoofdorganisator mag zijn eigenbelangen niet laten meespelen!![]()
Ik merkte de laatste tijd al wat invloeden van corruptie![]()
![]()
- anonamemouse
ik neem niet meer een hele stapel cds mee, ik beperk me tot een speciaal voor de gelegenheid gebakken verzamel cd met 17 interessante nummers. ik heb geprobeerd een redelijk scala aan verschillende behoorlijk goed opgenomen stijlen (wel voornamelijk pop en rock) uit te zoeken en ik geloof dat ik daarin wel geslaagd ben.Wowly schreef:Idd, iedereen neemt zijn favoriete cd-s mee. Zo hoor ik ieder jaar weer interessante cd-s voorbij komen. Er zijn er die echte demo's maken met de meest fraaie muziek!!!ray5150 schreef:Hoe zit het eigenlijk met de "software"? zijn er een paar mensen die koffers LP's / CD's / laptop met muziek meenemen? of neemt iedereen zijn favoriete platen mee?
als iemand interesse heeft in deze cd (ik weet uit mijn hoofd niet meer wat er allemaal opstaat, als ik weer thuis ben zal ik de lijst even posten) kan ik een kopie maken en meenemen.